Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد انصار الحسینی شب دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۸ طرح عمرانی با هزینه ایی بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان در شهرستان سوادکوه مالی به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه شرکت فولاد "ونداد" خاورمیانه با اعتباری نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: در فاز نخست این شرکت ۴۰ نفر و در فاز دوم ۱۲۰ نفر مشغول به کار می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سوادکوه شمالی گفت که در این شرکت شمش فولادی به میزان ۱۵ هزار تن در سال تولید خواهد داشت.

انصارالحسینی با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر شرکت "گل‌گیس نگار چابهار" هم با هزینه ایی بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: میزان اشتغال این شرکت نیز ۱۰۰ نفر است و فعالیت آن نیز در حوزه تولید انواع کنسرو می باشد. 

فرماندار سوادکوه شمالی به افتتاح سالن ورزشی اندرگلی اشاره کرد و گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۹ مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، اصلاح شبکه برق رسانی و اقامتگاه بومگردی به بهره برداری خواهد رسید.

انصارالحسینی با بیان اینکه در این ایام عملیات اجرایی ۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان آغاز خواهد شد، گفت : عملیات اجرایی مجتمع امداد و نجات شهرستان که شامل ساختمان اداری ، انبار ، اسکان اضطراری و مرکزآموزشی و غیره است آغاز خواهد شد که برای این طرح ۵۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

وی در پایان دیگر طرح کلنگ زنی را شبکه برق و رینگ شبکه برق اعلام کرد.

برچسب‌ها مازندران سوادکوه شمالی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران سوادکوه شمالی دهه فجر مازندران سوادکوه شمالی دهه فجر اخبار کنکور بهره برداری سوادکوه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به لغو برنامه انسداد مقطعی محور سوادکوه گفت: عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، که قرار بود از اول اردیبهشت به مدت ۵ روز در این محوراجرایی شود، بعلت تکمیل نبودن ظرفیت تجهیزات عملیاتی لغو شد.

سرهنگ یدالله جهان به رانندگان توصیه کرد؛ ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان