Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:01:41 GMT

شهرداری اراک به ورزش بی مهری می کند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۷۸۲

شهرداری اراک به ورزش بی مهری می کند

 معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم از سوی مسئولان شهری برای گسترش و تقویت ورزش استان ضروری است و انتظار می رود این حوزه را زیر چتر حمایتی خود قرار دهند . 

به گزارش برنا از اراک ، یحیی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار برنا افزود : مدیریت شهری طی سالهای گذشته اقدامات مناسبی در این حوزه انجام داده است اما طی دو سال اخیر حمایتها در حد انتظار نبوده است و به نوعی با ورزش استان بی مهری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  که می طلبد با عزم جدی و تعامل و همکاری با دستگاه های ذیربط حوزه ورزش و فعالیت‌های تربیت‌ بدنی ، مورد توجه و تمرکز بیشتری قرار گیرد .

وی ببان کرد : عملکرد ضعیف و  عدم حمایت مدیریت شهری علاوه بر تیم های ورزشی و تشویق قهرمانان، در حوزه توسعه ورزش همگانی نیز مشهود است و اقدامات قابل قبولی را شاهد نبودیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به رویکرد مثبت و حمایت همه جانبه مدیریت ارشد استان از حوزه ورزش گفت : مکاتبات زیادی از سوی اداره کل ورزش و جوانان با شهرداری اراک انجام شد و همان اقدامات حداقلی نیز در عالی ترین سطح در وزارت ورزش و جوانان مورد تشویق قرار گرفت ، اما به واسطه کم توجهی مدیریت شهری از این ظرفیت ، حوزه ورزش استان تضعیف شد که امید است این نوع نگرش در اسرع وقت مورد بازنگری قرار گیرد و شهرداری اراک نیز همانند سایر شهرها حضور فعال و مقتدرانه در حوزه ورزش داشته باشد.

زاهدی اظهار داشت : چنانچه شهرداری از باشگاه داری حرفه ای در فوتبال توسط وزارت کشور منع شده بود، اما حمایت از تیم های ورزشی ، توجه جدی به ورزش محلی ، توسعه زیر ساخت های ورزشی شهری و دهها برنامه دیگر پیشنهادی اداره کل که وجاهت قانونی داشت ، در استان مغفول مانده است.

وی یادآور شد : نشست های متعددی در این خصوص برگزار و راهکارهای زیادی توسط نخبگان و کارشناسان ورزش به شهرداری ارائه شد اما مسئولیت ساماندهی ورزش و تامین زیرساخت های حوزه ورزش را اداره کل ورزش و جوانان عنوان کردند در حالی که این رویکردی سالهای زیادی که در کشور منسوخ شده است .

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن تقدیر از حمایت های محدود مدیریت شهری از حوزه ورزش استان گفت : کلانشهر اراک میتوانست در رشته های والیبال و هندبال نمایندگان شایسته ای در لیگ برتر در سالی که برگزاری مسابقات با شیوع ویروس کرونا بصورت متمرکز و با کمترین هزینه ها بود، داشته باشد .

زاهدی در پایان خاطر نشان کرد : حمایت های صنایع متعهد استان از جمله شرکت ایرالکو ، خوشه طلایی ،نبوغ سرمایش ، سن ایچ ، آلوم پارس و ...که با رویکرد بسیار مثبت و نگاه بلند مدت و کارشناسی گامهای موثری در راستای توسعه و تقویت ورزش استان برداشته اند ستودنی و قابل تقدیر است و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز امید است با تعامل و همکاری با دستگاه های ذیربط شاهد درخشش و پویایی بیشتر حوزه ورزش استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری اراک ورزش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذیربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری نایب رئیس شورای شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد مثمرثمر تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر متولی بحث ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد