Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@17:10:29 GMT

آتش‌نشانی بجنورد هم‌چنان نردبان مرتفع ندارد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۸۶۱

آتش‌نشانی بجنورد هم‌چنان نردبان مرتفع ندارد

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد از ۱۰۴ مورد مکاتبه بی‌نتیجه برای خرید نردبان آتش‌نشانی خبر داد. - اخبار استانها -

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به چند مورد انفجار گاز در منازل بجنورد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته آمار انفجارها کمتر بود و امسال 4 انفجار ناشی از استفاده از تجهیزات غیراستاندار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مردم باید تنها از وسایل گاز سوز دارای ترموکوبل استفاده کنند و تمام حوادث، ناشی از نداشتن این تجهیزات است. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد، گفت: در مواجهه با نشت گاز و بوی گاز در محیط حتما باید منافذ خروجی ساختمان باز شده و همه افراد منزل را ترک کنند که جرقه ناشی از اتصالات برقی باعث حادثه نشود. 

گریوانی با اشاره به انجام 104 مورد مکاتبه برای خرید نردبان مرتفع با همه مقامات کشوری و استانی، اظهار داشت: هم‌چنان نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نشده است. سوال اساسی ما این است که چرا شهرداری‌هایی نظیر اهواز می‌توانند از ابتدای سال 80 میلیارد تومان تجهیزات بگیرند ولی در خراسان شمالی ما از داشتن یک نردبان محروم باشیم. 

انفجار سیستم بخار در پتروشیمی بجنورد/ مردم نگران نباشندمصائب صنعت دامداری در خراسان شمالی / وضعیت نامناسب شهرک دامداری بجنورد‌ + فیلمدادستان بجنورد: دستگاه قضائی برای حل آسیب‌های اجتماعی در کنار گروه‌های جهادی است

وی افزود: آتش‌نشانی بجنورد در زمینه نیروی انسانی مشکلی ندارد و قرار است نیروهای جدید نیز جذب شوند ولی در زمینه تجهیزات با مشکلات زیادی روبرو هستیم. تمام تجهیزات ما سن بالاتر از 17 سال دارد.

گریوانی گفت: ما تنها استاتی هستیم که خودروی پشتیبان آب نداریم و اگر عملیات سنگینی داشته باشیم واقعا با مشکلات جدی روبرو می‌شویم. عمر ناوگان خودرویی استان هم بیش از 17 سال و فرسوده است.

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت

شهردار بجنورد گفت: طی سال ۱۴۰۲ فرایند ایجاد کمربند سبز شهری با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه اجرایی شد.

محمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش فضای سبز یکی از الزامات شهری است، زیرا علاوه بر زیبایی‌های بصری، به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه محله‌های حاشیه شهر بجنورد بیش از سایر نقاط به این پارک‌ها نیاز دارند، افزود: طی سال جاری پارک‌های سرداران، مالک‌اشتر، گلستان شهر، ولایت طراحی، احداث یا بازسازی شد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: ایجاد کمربند سبز با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه طی سال ۱۴۰۲ انجام گرفت.

کشمیری برگزاری جشن‌های مناسبتی را دیگر برنامه شهرداری طی سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل جشنواره آشپزی و غذاهای سنتی، جشنواره بادبادک‌ها و مشارکت در جشنواره ملی طلایه‌داران اجرایی شده است.

وی درباره برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی از جمله والیبال ساحلی بانوان برای نخستین بار در دستور کار بجنورد شهرداری بود.

کد خبر 735443

دیگر خبرها

  • مشکل کدورت بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم‌آباد مرتفع شده است
  • بارش باران بهاری در بجنورد
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • بازگشایی محور بجنورد به جنگل گلستان
  • فیلم| بارش شدید باران در بجنورد
  • هجدهمین دوره ضیافت اطعام حسنی در بجنورد برگزار شد