Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز سپری امروز در ارتباط با دلایل قطعی برق طی روزهای گذشته در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: علت قطعی برق، بالا رفتن مصرف گاز در بخش خانگی و افت فشار بوده که این موضوع موجب محدودیت سوخت برخی از نیروگاه‌ها و در ادامه خاموشی‌های پراکنده در سطح کشور و استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به این مسائل بحث تعدیل روشنایی معابر و بزرگراه‌ها، مدیریت و کنترل مشترکان پرمصرف، ذخیره سازی انرژی با خاموش کردن نورهای غیرضروری و استفاده ادارات دولتی از سوخت دوم در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید بر ضرورت همراهی مردم با شرکت توزیع برق، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز با کاهش دما و بالا رفتن سرما با خاموش کردن لامپ‌های اضافی و کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای استان با شبکه توزیع برق مازندران همکاری کنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه شرکت توزیع برق مازندران توانایی انتقال بار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات را هم دارد، تصریح کرد: الان پیک ما حدود ۸۰۰ مگاوات است  و بیشتر محدودیت‌های ما در بحث تولید است که انتظار داریم در این راستا مشترکان با ما همراهی کنند.

سپری یادآور شد: برخی از مشترکان اعلام کردند به‌دلیل خاموشی‌ها لوازم برقی دچار مشکل شده که در این زمینه نیز پرداخت خسارت قطعی برق توسط بیمه در دستور کار قرار دارد که مشترکان می‌توانند در سایت شرکت ثبت‌نام کرده و در صورت بررسی این مهم محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: بیش از ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه غیرمجاز رمز ارز که طی ۱۰ ماهه گذشته با مصرف برق نزدیک به ۷ هزار مگاوات ساعت شناسایی و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: با جمع‌آوری رمز ارز‌های غیرمجاز، تاکنون به اندازه مصرف ۳هزار و ۵۰۰ مشترک خانگی در سال، صرفه‌جویی شده است.

سپری با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از رمز ارز‌های غیرمجاز با گزارش‌های مردمی شناسایی و جمع‌آوری شد، گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با سوءاستفاده، موجب ناپایداری شبکه برق شده و احتمال بروز خاموشی را افزایش دهند.

وی در پایان یادآور شد: همان‌گونه که مردم در تابستان گرم همکاری خوبی با ما داشتند امیدواریم این روند در فصل سرد سال هم ادامه یابد تا بتوانیم از این مسائل هم گذر کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران توزیع برق مازندران شرکت توزیع برق قطعی برق رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، ۲.۷ درصد افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۶ میلیون لیتر، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

این شرکت با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • آیا امسال هم مشترکان برق پاداش خوش‌مصرفی می‌گیرند؟
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز