Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:25:14 GMT

برنامه خاموشی‌های احتمالی در قزوین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۹۸۵

برنامه خاموشی‌های احتمالی در قزوین اعلام شد

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به افزایش شدید مصرف پاز و برق در بخش خانگی و تجاری و محدودیت در تامین سوخت نیروگاهی و احتمال بروز خاموشی، از عموم شهروندان درخواست می شود ضمن صرفه جویی انرژی ، جهت اطلاع از برنامه خاموشی های احتمالی به سایت شرکت نیروی برق استان قزوین به نشانی www.qazvin-ed.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

co.ir  مراجعه نمایند.

برنامه قطعی برق و خاموش های احتمالی در مناطق مختلف استان برای ۲ ساعت در زمان های مختلف برنامه ریزی شده و ساعات آن شامل ۸ تا ۱۰، ۱۰ تا ۱۲، ۱۲ تا ۱۴، ۱۴ تا ۱۶، ۱۶ تا ۱۸، ۱۸ تا ۲۰، ۲۰ تا ۲۲ و ۲۲تا ۲۴ است.

این برنامه شامل واحدهای تولیدی، روستاها و شهرهای استان قزوین می شود.

در برنامه خاموش های احتمالی امروز سه شنبه، قطعی برق شهر قزوین از ساعت ۸ تا ۱۰ برای مناطق نوروزیان،مطهری و پوشینه باف و از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برای ملاصدرا و امیرکبیر و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برای شهرک دانش، غیاث آباد، راه آهن و تالار و از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برای عبیدزاکانی و فردوسی پیش بینی شده است.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق استان قزوین قطع برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق استان قزوین انرژی برق مصرف بهینه برق استان قزوین قطع برق شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سرعت مجاز در کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین قزوین ۷۰ کیلومتر در ساعت است.

وی افزود: سرعت خودرو‌ها با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت با دقت بالای ۹۸ درصد در قالب بستر فیبر نوری کنترل و مدیریت می‌شود.

عرشیان اضافه کرد: دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۲۴ ساعت از شبانه روز فعال است و نسبت به ثبت تصاویر خودرو‌های متخلف اقدام می‌کنند و متخلفان به پلیس راهور معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است
  • فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین در شب‌های قدر