Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به اینکه همچنان وضعیت تهران زرد و متمایل به نارنجی است و منع تردد شبانه نیز به قوت خودش باقی است، متذکر شد: ضمنا پیشنهاد ممنوعیت تردد بین استانی برای تعطیلات ۲۲ بهمن نیز به کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده است.

سیما سادات لاری در گفت‌وگو با میزان در خصوص ادامه روند محدودیت‌های کرونایی پایتخت با توجه به کاهش آمار در گذشتگان و موارد ابتلا در یک ماه اخیر گفت: در حال حاضر منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد برای جلوگیری از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی در شهر‌های با وضعیت نارنجی، زرد و آبی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای محدودیت‌های تردد بین شهری نیز با توجه به نگرانی‌ها در زمینه وضعیت شهر‌های مختلف، پیشنهاداتی داده شده و در حال بررسی در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا است و پس از بررسی به ستاد ملی ارائه شده و در صورت تصویب در ستاد ملی، اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: از مصرف خودسرانه دار‌وی‌های آرامبخش در دوران کرونا بپرهیزید!

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به اینکه همچنان وضعیت تهران زرد و متمایل به نارنجی است و منع تردد شبانه نیز به قوت خودش باقی است، متذکر شد: ضمنا پیشنهاد ممنوعیت تردد بین استانی برای تعطیلات ۲۲ بهمن نیز به کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده است.

وی اظهار کرد: همچنان توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم عزیز کشورمان این است که از حضور در تجمع‌ها و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کرده و در زمینه اجرای پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند. ویروس کرونا همچنان وجود دارد و ضعیف نشده است و باید همکاری مناسبی که در دو ماه اخیر شکل گرفته تداوم پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت بهداشت کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا وزارت بهداشت ستاد ملی تردد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران همچنان مطلوب است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۵ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین  ۷۶ بود و کیفیت هوای پایتخت در ظرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری