Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار بود که چند روز پیش این درمانگاه با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور افتتاح شود ولی به علت برودت هوا و نامساعد بودن شرایط جوی، سفر وی به استان لغو شد.

وی افزود: این درمانگاه فعالیت خود را از هفته آینده آغاز می‌کند و آیین افتتاح رسمی آن نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینیان بیان کرد: برای ساخت و تجهیز این درمانگاه ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و با افتتاح آن ۱۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هشترود و چاراویماق از خدمات پزشکی بهره‌مند می‌شوند.

شهرستان‌های سردسیر و کوهستانی هشترود و چاراویماق در مجموع با حدود نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌شرقی قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی هشترود مراغه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی چاراویماق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی هشترود مراغه سازمان تامین اجتماعی هشترود مراغه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی چاراویماق اخبار کنکور تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، یعثوب نژاد محمد در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: بیمه اجباری مجدد شاغلین فصلی و ساکنین شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر که از مزایای درمان روستایی و عشایری استفاده کرده و زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بیمه هستند، نزد سازمان تامین اجتماعی لازم نیست.
وی اظهار کرد: قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در پانزدهم اسفندماه ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده که متاسفانه تاکنون به اجرا گذاشته نشده است.
نژادمحمد با اشاره به رفع قوانین مخل کسب و کار در استان افزود: از ۷۰ مورد قوانین مخل کسب و کار ۲۱ مورد در سال گذشته شناسایی شد که از این تعداد ۱۷ مورد مصوب و مابقی نیز قرار است تا آخر اردیبهشت ماه امسال تسهیل و به استان ابلاغ شود.

دیگر خبرها

  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی+ فیلم
  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی