Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:28:17 GMT

تقدیر از واحد تولیدی نمونه استانی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۱۳۴

تقدیر از واحد تولیدی نمونه استانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا زارع بنادکوکی، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: این استان با تولید و ارائه محصولات و کالا‌های تولیدی با کیفیت و استاندارد خود در کشور و جهان همانند گذشته شهره بودن خود را حفظ و ما این خوشنامی را مدیون مردمان خوب این منطقه از کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما توانستیم برای امسال هفت واحد تولیدی نمونه استانی را در منطقه خود داشته باشیم.

محمد رضا زارع بنادکوکی، اظهار داشت: آن دسته از واحد‌های تولیدی که برای امسال نمونه استانی شده اند با عملکرد خوب خود نشان داده اند که قابلیت، ظرفیت و استعداد نمونه کشوری شدن را هم دارند.

زارع بنادکوکی ادامه داد: در سال‌های گذشته واحد‌های تولیدی استان، توانمندی نمونه کشوری شدن را به درجه اثبات رسانده و توانسته اند جایزه‌های نمونه کشوری را از آن خود سازند.

این مسئول بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته اختلاف سطح امتیاز برخی از واحد‌های تولیدی نمونه استانی امسال با نمونه کشوری بسیار ناچیز است.

بنادکوکی اظهار داشت: واحد تولیدی تقدیر شده نیز با توجه به مجهز بودن به فناوری‌های مدرن و به روز دنیا این قابلیت نمونه کشوری شدن را دارد.

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی یزد بسپار که مورد تقدیر قرار گرفت، در این نشست گفت: نمونه شدن این واحد تولیدی را مدیون مشاوره‌ها و همکاری‌های خوب مدیران وکارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد در طول سال هستیم.

تقی شهوازیان افزود: حداقل انتظار ما ازدیگر مسئولین استانی و کشوری آن است که همانند استاندارد، ما را در تهیه مواد اولیه و ارائه تولیدات خوب یار و یاور باشند و فرآیند‌های صادرات و واردات را به گونه ایی طراحی کنند که کمترین اتلاف وقت را برای تولید کننده درپی داشته باشد.

درسال جاری با توجه به شیوع همه جانبه ویروس منحوس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم حضوری به منظور تجلیل از واحد‌های تولیدی نمونه و شایسته تقدیراستانی، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد به اتفاق معاونین اداره کل به شرکت یزدبسپار، تولید کننده انواع لوله و اتصالات پلی پروپیلن، مراجعه و با اهداء تندیس و لوح تقدیر در محل کارخانه، ازاین واحد تولیدی نمونه استانی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی نمونه کشوری تولیدی نمونه استانی واحد های تولیدی واحد تولیدی نمونه کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین،هاشم علایی ۲۹ فروردین در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

علایی افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه‌ ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد