Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز سه شنبه (۷ بهمن ماه) بازار سرمایه متعادل و مثبت در بیشتر نمادها آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵دقیقه ابتدایی پیش گشایش

بازار امروز در بزرگ و کوچک مثبت و پر تقاضا آغاز بکار کرد.

در گروه خودرویی ها شاهد نوسانات مثبت در دو نماد لیدری این گروه خودرو و خساپا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزر در سقف قیمت روزانه قرار دارد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید

بازار سرمایه در این روز ها متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود، رفتار هیجانی دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام در این روز ها و متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود رفتار هیجانی از خود بروز می دهد. در چنین شرایطی اگر چه بازار کار خود را با نزول آغاز کرد اما رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار برخی از سهام شاخص ساز توانستند خود را به محدوده ی مثبت برسانند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 5 هزار واحدی به 2 میلیون و 201 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 2800 واحدی به ارتفاع 723 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «مارون» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «وبملت» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «خاور» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 29 فروردین ماه 1403، مبلغ 4 هزار میلیارد و 370 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 644 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 128 نماد در محدوده مثبت و 298 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 134 نماد در محدوده مثبت و 192 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند