Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:24:29 GMT

تخت روانچی: توپ برجام در زمین آمریکاست

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۱۸۷

تخت روانچی: توپ برجام در زمین آمریکاست

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مجید تحت روانچی در گفت و با شبکه  ان بی سی آمریکا گفت: توپ در زمین آمریکا است . این آمریکا بود که در سال 2018 در دوره دولت ترامپ میز مذاکره را ترک کرد. حالا هم این واشنگتن است که باید تصمیم بگیرد که آیا قصد دارد سیاست ورشکسته دولت قبلی خود را ادامه دهد یا اینکه می خواهد صفحه جدیدی باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تخت روانچی تاکید کرد: به محض اینکه انها به تعهدات خود عمل کنند، ایران بارها اعلام کرده است که به تعهدات کامل خود باز خواهد گشت.

وی همچنین تاکید کرد که  جنایت ترور سردار سلیمانی بدون پاسخ نخواهد ماند.

خبر تکمیل می شود.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد مجید تخت روانچی ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد مجید تخت روانچی ایالات متحده آمریکا سازمان ملل متحد مجید تخت روانچی ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر در ایران مستاجر هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهر‌ها و روستا‌ها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستا‌ها است.

دیگر خبرها

  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • هر پاسخ اسرائیل به ایران قطعا با هماهنگی آمریکاست + فیلم