Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی رادمدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در بزرگداشت دهه فجر افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا بیشتر برنامه‌های دهه فجر در بخش فرهنگی بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تقویت اعتماد عمومی و تبیین درست دستاورد‌های نظام در قالب برنامه‌های مردمی دانست و یادآور شد: در همین راستا در قالب طرح یاس ۴۰ نفر از دختران بین ۳۰تا ۴۰ سال با محوریت فعالیت‌های خیرخواهانه و داوطلبانه از آموزش‌های هلال‌احمر بهره‌مند‌می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

کمک بنیاد مستضعفان به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

او همچنین به اجرای طرح دوباره زندگی در این ایام بابرکت اشاره و اظهار کرد: این طرح باهدف پیشگیری از طلاق و متارکه خانواده‌های در آستانه جدایی و آشتی و سازش بین زوجین اجرا می‌شود و هدف آن جلوگیری از متارکه خانواده‌های در آستانه جدایی است که این طرح یکی از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد در سلامت سازی جامعه محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اجرای مسابقات فرهنگی برای فرزندان مددجو اشاره کرد و گفت: این مسابقات با عنوان از تو می‌سرایم با موضوع نقش نماز در انقلاب اسلامی به‌صورت مجازی به اجرا می‌رسد.

الهی راد همچنین برگزاری گروه سرود کاروان انقلاب در روستای‌های حاشیه شهر‌ها را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی برای کارکنان و خانواده‌های آنان از طریق فضای مجازی، تجلیل از همسران و مادران شهدا نیز هم‌زمان با سالروز ولادت ام‌ابی‌ها حضرت فاطمه زهرا (س) در این ایام بابرکت به اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی برگزاری برنامه های فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته‌امداد از رشد ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سعید زارع‌زاده با اشاره به برنامه‌های حمایتی متنوع برای مددجویان که در قالب مستمری پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این کمک معیشت غیر از یارانه‌ها است که به کل جامعه تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به رشد خوب این کمک‌ها افزود: دولت و مجلس تلاش‌هایی کردند که به قدر کفایت نبوده، اما بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها و رشد مناسبی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: امسال مصوبه مددجویان کمیته و بهزیستی با افزایش ۳۰ درصدی روبه‌رو شده و ارقام پرداختی برای خانواده‌های یک نفره ماهانه یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر، سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

زارع‌زاده از تأمین اعتبار این کمک‌ها خبر داد و تصریح کرد: مستمری‌ها از ابتدای سال به حساب مشمولان واریز شد، چراکه در سنوات قبل، این پرداختی مشابه سال قبل پرداخت می‌شد و مابه‌التفاوت آن سپس تعلق می‌گرفت.

وی گفت: از سال قبل مستمری مقدم بر پرداخت یارانه شد چون وظیفه داریم از اقشار کم درآمد حمایت کنیم، در مجموع مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت، ۱۸۶ درصد افزایش داشته که این رقم از نرخ تورم بالاتر بوده است.

کد خبر 744473

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در چهارمحال‌وبختیاری
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد