Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@16:55:54 GMT

فیلم/ در روز‌های پایانی تحریم هستیم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۲۲۲

معاون اول رئیس جمهور: روز‌های زمستانی دارد تمام می‎شود و روز‌های بهاری خوبی در پیش‎رو داریم. امیدواریم مردم در ماه‎های آینده طعم شیرین مقاومت خود را بچشند.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: تحریم های آمریکا ، جهانگیری ، مقاومت اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000M5y.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تحریم های آمریکا جهانگیری مقاومت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سید محمد مهدی میرزایی قمی درباره فعالیت مراکز منتخب شهر تهران در روز‌های دهم و دوازدهم فروردین ماه گفت: در روز‌های جمعه ۱۰ فروردین ماه و ۱۲ فروردین ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت ۷ الی ۱۴ فعال هستند.وی همچنین درخصوص تعداد مراکز معاینه فنی شهر تهران و نحوه فعالیت آنها از ۱۴ فروردین ماه تا پایان ماه مبارک رمضان هم گفت: شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودرو‌های سبک در ۱۷ مرکز ثابت و ۱۵واحد سیار با پراکندگی مناسب در سطح مناطق شهرداری تهران برخوردار است. مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ صبح الی۲۲، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج و شهید چمران از ساعت ۷ الی ۱۷ و مراکز شقایق، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (۵۰۶۲) و کلیه واحد‌های سیار از ساعت ۷ الی ۱۸ فعال هستند.
 سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران افزود: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل حتما جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای پایانی نوروز
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • گل پاکتا به برزیل از روی نقطه پنالتی در ثانیه های پایانی (اسپانیا 3-3 برزیل)
  • گل جود بلینگام به بلژیک در ثانیه های پایانی (انگلیس 2-2 بلژیک)
  • (عکس) سال‌های پایانی شوروی و صف مردم برای غذا دولتی
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • گزارشی از لحظات پایانی بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌ کنندگان مالی گروه‌ های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد