Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@08:37:55 GMT

وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی پایتخت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۳۳۱

وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی پایتخت

تین نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح سه‌شنبه هفتم بهمن ۹۹ را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر اظهار داشت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رنجبر گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران مسیر غرب به شرق مسیر شرق به غرب مسیر جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ فیروز کشیر در خصوص آمار تصادفات شبانه از نظر کاربری گفت: در تصادفات فوتی شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودروها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: متأسفانه برخی از عابرین پیاده ما شب‌ها لباس‌های تیره می‌پوشند و به این موضوع اصلاً نمی‌اندیشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آن‌ها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در رصدهایی که انجام شد مشخص گردید که بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین‌الدین است.

سرهنگ کشیر افزود: معابری که اعلام شد جز معابر خطرناک ما هستند و پلیس بارها اطلاع رسانی‌های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی تهران و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه امام علی (ع) نیز در شرق تهران مهم است و در شمال شرق تهران واقع شده و به جنوب شرقی تهران باز می‌گردد.

سرهنگ کشیر بیان داشت: رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصاً معابر بزرگراهی تردد می‌کنند می‌بایست با توجه، دقت و مهارت بیشتری تردد داشته باشند و حواسشان به عابرین پیاده و موتورسواران باشد و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس‌پرتی آنان می‌شود جدا پرهیز کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895600

دیگر خبرها

  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت  
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • گلایه از ترافیک آزادگان مسیر جنوب به شمال