Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید گلبهار» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

شهردار گلبهار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ما در گلبهار با دو نوع ساخت و ساز مواجه هستیم یکی انبوه‌سازان و دیگری تعاونی‌ها که ما الان در این شهر با برخی تعاونی‌های مشکل‌دار روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابوالفضل فاضلی حق پناه ادامه داد: در این خصوص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید ورود کند و نظارت صورت گیرد، چون بسیاری از تعاونی‌ها کارهای مربوط به آسانسور و اطفای حریق را نیمه‌کاره رها کرده‌اند و پاسخگو هم نیستند.

وی با بر شمردن برخی نواقص فنی در پروژه‌ها از جمله آسانسور و نصب اطفای حریق گفت: این نواقص در کنار دیگر نواقص فنی در بخش تعاونی‌ها چیزی است که اول باید توسط سازندگان برطرف شود.

فاضلی با بیان اینکه بدون برطرف کردن نواقص فنی و تایید نظام مهندسی نمی‌توانیم پایان‌کار صادر کنیم، گفت: برای شهرداری امنیت و سلامتی مردم مهم است، آسانسور در پروژه‌ها چیزی است که باید توسط سازنده به صورت اصولی تکمیل تا ساکنان بتوانند از آن به درستی استفاده کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار گلبهار مسکن مهر تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳هزار و ۵۰۰ سند اراضی کشاورزی در قم صادر شد

محمد اطهری گفت: از این بین ۲۰ هزار و ۳۷۰ جلد سند در اراضی کشاورزی روستایی و سه هزار و ۴۱ سند کشاورزی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر بوده‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به اهمیت اجرای طرح صدور سند برای اراضی روستایی، تصریح کرد: عدم وجود سند و تداخل در مرزبندی قطعات اراضی کشاورزی همواره به یکی از مشکلات اصلی روستائیان استان تبدیل شده‌بود.

اطهری عنوان کرد: روستائیان و ساکنان شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر استان برای سنددار کردن اراضی کشاورزی خود می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد دولت یا مراجعه حضوری به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کرده و روند اداری تعریف شده را دنبال کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم بیان کرد: تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و زیر ۲۰ خانوار استان دارای طرح هادی مصوب هستند و از سه سال گذشته بازنگری طرح هادی روستایی در دستور کار قرار گرفته‌است.

اطهری با بیان اینکه دوره طرح‌های هادی روستایی ۱۰ ساله است، تصریح کرد: از سال ۱۴۰۰، بازنگری طرح هادی روستایی به پیشنهاد دهیاری‌ها وشورا‌های اسلامی روستا‌ها انجام و تغییرات لازم بنا بر درخواست مسوولان محلی انجام گرفته‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به بازنگری طرح هادی ۲۰ روستای استان طی سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: تأیید کمیته‌های کارشناسی لازمه هرگونه بازنگری و تغییر در طرح‌های هادی روستایی است و روستائیان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در این موضوع از طریق دهیاری‌ها پیگیری کنند.

طبق آخرین برآوردها، جمعیت قم یک‌میلیون و ۴۳۵ هزار نفر است. جمعیت شهری استان یک‌میلیون و ۳۷۵ هزار نفر معادل ۹۵.۸ درصد و جمعیت روستایی نیز ۶۰ هزار نفر معادل ۴.۲ درصد جمعیت کل استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد
  • پایان فعالیت صید و صیادی در دریاچه پشت سدارس
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • ۲۳هزار و ۵۰۰ سند اراضی کشاورزی در قم صادر شد
  • هشدار سطح نارنجی برای ترددهای دریایی در خلیج فارس صادر شد
  • جمع آوری پایانه شرق سابق تا پایان خردادماه