Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@19:04:19 GMT

افزایش آلودگی هوا در تهران

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۳۴۶

افزایش آلودگی هوا در تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 137 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده و نسبت به روزهای گذشته آلوده‌تر شده است.

همچنین شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته به‌طور میانگین بر روی عدد 109 قرار داشت و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران از ابتدای سال همزمان با شیوع کرونا 15 روز هوای پاک، 190 روز هوای قابل قبول، 92 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و 15 روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت 25 روز هوای پاک، 211 روز هوای قابل قبول، ‌87 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و 5 روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

همچنین بیشترین دما برای روز جاری در تهران 8‌ درجه و کمترین دما منفی 1 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلودگی هوا شهرداری روز هوای ناسالم برای گروه های حساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز یکشنبه دوم اردیبهشت منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه شهر هندیجان ۱۵۶ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهر‌های اهواز ۱۲۸، سوسنگرد ۱۴۸، ماهشهر ۱۱۷ و خرمشهر ۱۲۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است