Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزدهای بخش کتاب کودک بیستمین دوره جایزه شهید غنی‌پور معرفی شدند. اختتامیه این دوره در اسفندماه برگزار می‌شود و به برگزیدگان نشان حبیب تقدیم خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمد ناصری، دبیر بیستمین جایزه شهید حبیب غنی‌پور، نامزدهای بخش کتاب کودک این جشنواره را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام دبیر جشنواره، از تعداد هزار عنوان اثر بررسی‌شده که در چرخه داوری قرار گرفتند،100 عنوان به مرحله دوم راه یافتند. داوران این بخش پس از بحث و گفت‌وگو در جلسات حضوری، شش اثر زیر را به‌عنوان نامزدهای نهایی بخش کودک معرفی کردند. این آثار عبارت‌اند از:

من این قدی، تو اون قدی، یگانه مرادی، انتشارات سروش
برادر مزاحم من، بابک صابری، انتشارات فاطمی
قطره‌های ریز ریزو، کلر ژوبرت، ناشر ادبیات کودک و نوجوان
کلاغی که درخت نداشت، محمدرضا شمس، انتشارات شهر قلم
چه فکر خوبی! ، نرجس محمدی، انتشارات فاطمی
جموعه قصه‌های بترس برای بچه‌های نترس، محمدرضا شمس، نشر هوپا

داوران بخش کودک بیستمین جشنواره ادبی شهید غنی پور؛ ناصر نادری، علی‌اصغر جعفریان و محمدحسن حسینی بوده‌اند.

بی‌توجهی مسئولان سبب ناامید شدن معولان به حل معضلات خود شده‌ استتعویق زمان برگزاری مراسم اختتامیه «نوزدهمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور»نامزدهای بخش رمان بزرگسال نوزدهمین جشنواره شهید غنی‌پور معرفی شدنداعلام نامزدهای بخش رمان نوجوان جایزه شهید غنی‌پور

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب کودک جایزه کتاب شهید غنی پور کتاب کودک جایزه کتاب شهید غنی پور نامزدهای بخش شهید غنی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، آئین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» شامگاه روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

فرآیند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به‌عنوان نامزدهای اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارائه شد.

این کمیته با ترکیب مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مؤمنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهادشده توسط اهالی فرهنگ و هنر، امیر بشیری نویسنده و کارگردان کنسرت‌نمایش «کلنل»، کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»، راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»، افشین علاء برای نقش‌آفرینی مؤثر و بهنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی، مسعود نجابتی برای فعالیت‌های مؤثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی را به عنوان «نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲» هنر انقلاب معرفی کرد.

حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است. ضمن اینکه «تندیس انتظار» اثر استاد علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره ساللامی هنر انقلاب» شناخته و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم شده است.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

این گزارش در حال به روز رسانی است...

کد خبر 6081212 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند/ رقابت پنج هنرمند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند