Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:24:24 GMT

تجمع دوباره مقابل ساختمان نظام مهندسی البرز

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۴۳۱

تجمع دوباره مقابل ساختمان نظام مهندسی البرز

ایسنا/البرز مهندسین البرزی روز گذشته در اعتراض به عدم شفافیت مالی و حبس دستمزد ناظران و وجود مشکلات در ارجاع کار نظارت و قرارداد همسان نظارت اقدام به برگزاری اجتماع ساکت کردند.

در این تجمع که در محوطه‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و در سکوت کامل برگزار شد بنری تدارک دیده شده بود که در آن مهندسان با استعانت از مقام معظم رهبری و آیت‌الله رییسی خواهان اصلاح امور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده افراد حاضر در این تجمع در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به عدم هرگونه واکنشی از سمت هیئت مدیره، افراد حاضر در طبقه چهارم سازمان و حوزه ریاست حاضر شدند و در نهایت نمایندگان مهندسین و نمایندگان هیئت مدیره جلسه‌ای برگزار کردند که در آن موارد زیر از سوی نمایندگان افراد معترض پیشنهاد شد:

۱- قول اکید هیئت مدیره مبنی بر اصلاح مواردی در قرارداد همسان با همفکری و همکاری نمایندگان احقاق حقوق

۲- درج کلیه مصوبات هیئت مدیره جهت شفاف سازی و عدم ایجاد رانت اطلاعاتی بعد از هر جلسه هیئت مدیره در سایت نظام مهندسی

۳- رسیدگی هر چه سریعتر به تخلفات گسترده در شهرداری گرمدره و شهرداری هشتگرد و شهرداری فردیس.

۴- درخواست گردید جهت تسریع در ابلاغ تعرفه تفکیکی، با هم‌فکری اعضای هیئت رییسه و نمایندگان گروه احقاق حقوق هر چه سریع‌تر  اقدام عملی صورت گیرد و پیگیری همزمان سازمان و گروه احقاق از وزارتخانه یا دیوان عدالت جهت تعیین تکلیف تعرفه انجام گردد تا در اسرع وقت به نتیجه برسد.

۵- قرار شد مصوبه بیمه مسولیت مدنی ناظران و طراحان از محل ۵درصد حق‌ نظام‌مهندسی و همچنین اعطای وام از محل رسوب پول‌ها در سایت نظام مهندسی درج گردد.

همچنین مقرر شد هفته‌ آینده جلسه‌ای در جهت جمع‌بندی اقدامات در خصوص ۵ بند فوق برگزار گردد.

هیئت مدیره  نیز به جهت شفافیت و جلوگیری از تضییع حقوق مهندسین پیشنهاد درج کلیه دستورنقشه ها را در سایت نظام مهندسی عنوان کردند. که این مهم می تواند به شفافیت در سیستم ارجاع کمک کند.

به گزارش ایسنا، اولین تجمع مهندسین ساختمان البرز در ارتباط با عدم آزادسازی حق‌الزحمه‌ مهندسان ناظر و تجمیع دستمزدها در حساب‌های غیرشفاف نظام‌ مهندسی، دوم دی ماه برگزار شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نظام مهندسی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد

حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سو استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرع و قانونی برگزار شود.

مدعی العموم استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات دستگاه قضائی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجزیه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است.

کد خبر 6063131

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • تجمع بزرگ قرآنیان ورامین برگزار می شود
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است
  • تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان