Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:33:50 GMT

تاکتیک آلومینیوم لیگ بیستم؛ فری کیک!(عکس)

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۴۳۸

شاگردان رسول خطیبی در حالی موفق شدند مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را در خانه شکست بدهند که هر دو گل آن‌ها به شکلی تمرین شده و با ضربه سر به دست آمد.

به گزارش "ورزش سه" پیروزی غیرمنتظره شاگردان خطیبی در اراک مقابل پرسپولیس باعث شد تا آن‌ها 15مین امتیاز فصل خود را به دست آورند و خود را به ترافیک میانه جدول برسانند؛ در واقع با برد بزرگی که دیروز اراکی‌ها کسب کردند، حالا این فرصت برای این تیم وجود دارد تا آن‌ها با یک پیروزی دیگر پرشی بلند در جدول داشته باشند و از جایگاه یازدهم جدول به سوی شش تیم برتر پرواز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیروزی روز گذشته مقابل پرسپولیس در شرایطی به دست آمد که شاگردان رسول خطیبی مقابل سرخ‌پوشان کامبک زدند و جالب آن بود که هر دو گل آلومینیوم به سبکی مشابه وارد دروازه حامد لک شد؛ ارسال ضربه ایستگاهی و گلزنی با ضربه سر. تاکتیکی که بیش از 70 درصد گل‌های آلومینیوم لیگ بیستم را به ارمغان آورده است.

 

در واقع اراکی‌ها از مجموع 11 گل زده‌شان در لیگ بیستم، 8 بار با ضربه سر به گل رسیدند تا از حیث رکورددار باشند؛ مصاف با پرسپولیس هم دومین دوئل این تیم در لیگ بیستم بود که در یک بازی دو با ضربه سر به گل می‌رسند، چرا که آن‌ها پیش از مسابقه مقابل شهر خودرو موفق شده بودند تا با ضربه سر دو گل وارد دروازه مشهدی‌ها کنند.

 

 

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک ضربه سر لیگ بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است. سرخ‌ها در پی کسب پیروزی در این مسابقه و داغ نگه داشتن کورس قهرمانی هستند.

اوسمار ویه‌را بعد از شکست به آلومینیوم در اواخر بهمن ماه، در تقویم اسفند ۱۴۰۲، ۶ بازی را در برنامه پرسپولیس می‌دید که پنج‌تای آنها را با پیروزی به پایان رساند و دربی برگشت مساوی شد. او ماه پیش تراکتور، ذوب آهن، نفت و گاز گچساران، فولاد و پیکان را شکست داد.

سال جدید نیز برای پرسپولیس خوب شروع شده و آنها دو برد مهم و نفس‌گیر مقابل گل‌گهر و ملوان بندر انزلی کسب کردند و حالا در پی کسب پیروزی مقابل صنعت نفت هستند تا دومین ماه بدون شکست را با اوسمار به پایان برسانند.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا