Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات مطلوب غیرحضوری به جامعه تحت پوشش این سازمان را نیازمند بهره‌برداری از توان بهترین و مجرب‌ترین متخصصین حوزه فناوری اطلاعات دانست و گفت: در زمینه جذب بهترین کارشناسان و همکاری با توانمندترین شرکتها هیچ‌گونه محدودیتی نداریم و هدف نهایی ایجاد تحول اساسی در خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح 3070 درحال اجرا است؛ اظهار داشت: از 30 خدمتی که برای غیرحضوری شدن آنها برنامه ریزی کرده‌ایم تاکنون 20 خدمت به صورت غیرحضوری به مردم ارائه می‌شود و انتظار می‌رود به روند ارتقاء کیفی و کمی خدمات غیرحضوری به صورت پایدار ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در جلسات هفتگی با حضور مدیران تأمین اجتماعی استانها وضعیت سامانه‌های خدمات غیرحضوری مرور می‌شود، گفت: در هرکدام از این سامانه‌ها باید وضعیت خدمت رسانی و روند تغییرات صورت گرفته پس از غیرحضوری شدن سرویس مشخص باشد و بتوانیم ارزیابی درستی از خدمات غیرحضوری داشته باشیم.

سالاری هدف نهایی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و افزود: با توجه به انتظارات برحق مردم و بویژه شرایط شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به گونه‌ای به مردم ارائه شود نیازی به حضور مردم و ازدحام در شعب و کارگزاری‌ها نباشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و ارتقاء کیفیت این خدمات به صورت دائمی در دستور کار خواهد بود.

علی‌اکبر ربیع‌زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: برای ارتقاء خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از تمام ظرفیت مجموعه‌های این سازمان و سایر شرکتها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی مسئولیت دریافت نظرات و رسیدگی به مطالبات جامعه هدف را برعهده دارد، گفت: نقطه نظراتی که درباره خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در سامانه CRM ثبت می‌شود به دقت توسط واحدهای تخصصی بررسی می‌شود.

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای طرح 3070 پرداختند.

براساس طرح 3070 که طی ماه‌های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است به مرور 30 خدمت غیرحضوری به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان ارائه می‌شود و با تکمیل این طرح حدود 70 میلیون مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش می‌یابد. این خدمات از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار دارند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تأمین اجتماعی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی پول نیوز خدمات غیر حضوری بازنشستگان بیمه درمان خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام بهنام دلریش در اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری، اظهارکرد: حمله دلاورانه و غیورانه پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخ به تجاوزات وجنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود را تبریک عرض می‌کنم.
حجت الاسلام دلریش افزود: این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، سعی خواهد کرد با استفاده از جنگ نرم اقتصادی و فضای مجازی سطح عملیات دلاور مردان سپاه و ارتش را در دید عموم مردم کم رنگ جلوه دهد و مشکلات اقتصادی را بزرگ نمایی کند که مردم باید در این زمینه بیشتر از گذشته هوشیار و آگاه‌تر باشند.
 وی تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال نیازمند گفتمان سازی، تحقق اقتصاد مقاومتی، شناخت دقیق ظرفیت‌های موجود، تحلیل نقش موانع خارجی، بازخوانی الگو‌ها و تجربه‌های موفق اقتصادی، جهاد تبیین با افزایش مشارکت مردم هستیم. 
 این مسئول بیان کرد: جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غدایی مردم نقش اصلی در زمینه جهش تولید و رونق اقتصادی دارد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال، فرمودند که برای جهش تولید اقتصاد باید مردمی شود و پای مردم به عرصه تولید باز شده و موانع حضور را برطرف کنیم که در این خصوص باید منویات مقام معظم رهبری در اولویت کار‌های اجرایی در سال جاری قرار گیرد. 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد:در اردیبهشت ماه نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی و توجه جدی به رعایت عفاف و حجاب و شئونات اسلامی در محیط اداری، نگاه جدی به ستاد عتبات عالیات در سازمان و توسعه فعالیت‌های آن و .. برنامه ریزی شده است که در پایان سال تمامی معاونت‌ها و مدیریت‌ها در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی ارزیابی می‌شوند.
در ادامه سایر اعضای جلسه راهکار‌ها و پیشنهادات عملیاتی خود را در راستای تحقق شعار سال ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه رایگان بیش از ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی در مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی
  • ارائه ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی رایگان به بیمه‌ شدگان