Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@17:31:05 GMT

ممنوعیت دائمی ۵۹ اپلیکیشن چینی در هند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۵۷۹

ممنوعیت دائمی ۵۹ اپلیکیشن چینی در هند

ایتنا - وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند اخطاریه‌هایی جدید برای ممنوعیت دائم تیک تاک و ۵۸ اپلیکیشن چینی دیگر صادر کرده است.
دولت هند در اقدامی جدید ۵۹ اپلیکیشن چینی از جمله تیک تاک را به طور دائم ممنوع کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند اخطاریه‌هایی جدید برای ممنوعیت دائم تیک تاک و ۵۸ اپلیکیشن چینی دیگر صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش نشریه تایمز آو ایندیا، دولت هند هنگامیکه نخستین بار ممنوعیت ۵۹ اپ چینی را مطرح کرد، به آنها فرصت داد تا موضع خود درباره همخوانی با الزامات حریم شخصی و ایمنی را مشخص کنند.

شرکت‌های مذکور شامل تیک تاک، وی چت و یو سی برازر (متعلق به علی بابا) بودند و از آنها خواسته شد تا به فهرستی از سوالات پاسخ دهند.

از سوی دیگر نشریه لایومینت به نقل از یک منبع آگاه به این موضوع اعلام کرد: دولت هند از پاسخ‌ها و توضیحات ارائه شده توسط شرکت‌ها راضی نیست. بنابراین ممنوعیت ۵۹ اپلیکیشن چینی دائمی می‌شود.

طبق گزارش این نشریه اخطاریه‌ها هفته گذشته صادر شده‌اند.

در بیانیه وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند آمده است اپلیکیشن‌های مذکور با حاکمیت و یکپارچگی هند، دفاع از کشور و امنیت دولت و نظم عمومی مغایرت دارند.

دستور مذکور که هند آن را اعتراض دیجیتال می‌نامد پس از آن صادر شده که درگیری میان نیروهای هند و چین در مرز هیمالیا به کشته شدن ۲۰ سرباز هندی منجر شد. در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی نیز هند ۱۱۸ اپلیکیشن چینی دیگر از جمله بازی رایانه‌ای محبوب PUGB را ممنوع کرد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تیک تاک اپلیکیشن اپلیکیشن چینی تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

امتداد-  اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه ۴.۹.۱ رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد