Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که صدها تن در فلسطین اشغالی پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونا به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل بیتنا»، شامگاه دوشنبه، از اعلام دروغین وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الان»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم گفت: «وزارت بهداشت اطلاعات مربوط به ابتلای صدها نفر به ویروس کرونا پس از دریافت دوز دوم واکسن را مخفی کرده است».

این اظهارات در حالی است که روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، اخیرا گزارش داد که ۱۳ نفر در فلسطین اشغالی که اولین دوز واکسن کرونا را - که از آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده بود - دریافت کردند، دچار فلج صورت شده‌اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی توصیه کرده بود که این افراد دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کنند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، دوشنبه اعلام کرد که ۶۰۱۵ نفر در فلسطین اشغالی تنها طی چند ساعت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت رژیم تل‌آویو، تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌‌های اشغالی به ۷۱۳۳۳ نفر رسیده است از این تعداد افراد، ۱۸۴۵ نفر وضعیت وخیمی دارند.

علی‌رغم افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، رژیم تل‌آویو تبلیغات زیادی روی واکسن‌های وارداتی کرونا از آمریکا به راه انداخته و حتی خود را رکورددار سرانه تزریق واکسن کرونا ادعا کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیبرمن فلسطین اشغالی کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن آمریکایی وزارت بهداشت رژیم رژیم صهیونیستی ویروس کرونا فلسطین اشغالی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر در عکا در فلسطین اشغالی و نیز نهاریا از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد.

منابع صهیونیست همچنین به فعال شدن سامانه هوایی به دنبال مشاهده شی پرنده در آسمان عکا در فلسطین اشغالی اشاره کردند.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیبی پس از شنیده شدن صدای آژیر خطر خبر دادند.

همزمان اشغالگران به تخلیه سواحل نهاریا در شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند.

کد خبر 6086584

دیگر خبرها

  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد