Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا پایان سال 270 هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین با ارز 4200 تومانی بین رانندگان حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای توزیع خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، داریوش امانی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ارز 4200 تومانی برای واردات لاستیک تخصیص داده نشد و مقرر شد ارز نیمایی مبنای واردات این لاستیک‌ها قرار گیرد افزود: در حال حاضر 270 هزار لاستیک که پیشتر با ارز 4200 تومانی وارد شده بود از طریق سامانه سازمان راهداری در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بحث توزیع لاستیک قرار شد از این پس وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق سامانه‌های خود و بر اساس حواله‌ای که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای کاربران خود بر مبنای پیمایش، کارت هوشمند و فعالیت ناوگان صادر می‌کند، لاستیک را بین رانندگان توزیع کند و این وزارتخانه وعده داده مشکلی بابت کمبود لاستیک وجود نداشته باشد.
امانی افزود: تخصیص ارزی هم که به واردات لاستیک صورت گرفته این نوید را می‌دهد که مشکل کمبود لاستیک مرتفع گردد و تا آخر سال جاری مشکلی از این بابت نداشته باشیم.
قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: مشکلاتی در فرایند توزیع لاستیک وجود داشت که دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات و سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در حال برخورد با این تخلفات هستند.
امانی همچنین با اشاره به فعالیت 28 هزار تاکسی برون شهری کرایه در سطح کشور گفت: هم اکنون 17 هزار خودرو این ناوگان در سن فرسودگی هستند و با همکاری ایران خودرو و بانک‌های عامل قرار شد تا پایان سال آینده 3 هزار دستگاه از این خودرو‌ها با تولیدات داخلی جدید جایگزین شوند که با این واگذاری‌ها سن ناوگان به زیر 10 سال که سن استاندارد است خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی دارد بسته به ظرفیت و توان داخلی قرارداد نوسازی همه 17 هزار خودروی فرسوده ناوگان کرایه تاکسی برون شهری را منعقد کرده و منابع مالی مورد نیاز را تجهیز کند، اما توان ساخت داخل با محدودیت مواجه بود که به لطف خدا این طلسم شکسته شد و با وعده‌ای که مدیرعامل ایران خودرو داد، تولیدات داخلی افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لاستیک خودرو سنگین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین در این بازه زمانی مورد آزمون و پایش قرار گرفت. 
 
او افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب خبر داد و یادآور شد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز