Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد:‌ پانزدهمین مرحله یارانه حمایت معیشتی دولت ساعت 24 روز پنجشنبه (9 بهمن‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این دوره دومین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برپایه این گزارش، در ادامه حمایت‌های معیشتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه مقرر شد همه افرادی که در نوبت قبل وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت نداشتند مشمول دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا شوند. همچنین در مجموع 11 میلیون خانوار معادل 29 میلیون و 700 هزار نفر تسهیلات یک‌میلیون‌تومانی دریافت ‌کنند.
طبق آخرین آمار بیش از 6 میلیون و 993 هزار و 380 سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی، از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.
پانزدهمین بسته حمایت معیشتی بنزین که قرار است چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود، در واقع حمایت معیشتی است که دولت پس از افزایش قیمت بنزین در 24 آبان‌ماه سال گذشته تصویب کرد.
در همان دوران، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که درآمد حاصل از محل افزایش بهای بنزین که معادل 29 تا 30 هزار میلیارد تومان است را بین 18 میلیون خانوار (معادل 60 میلیون نفر) تحت عنوان «حمایت معیشتی دولت» تقسیم می‌کند.
این ماه نیز همچون دوره‌های گذشته خانواده یک نفره 55 هزار تومان، خانواده دو نفره 103 هزار تومان، خانواده سه نفره 138 هزار تومان، خانواده چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یک میلیون تومانی حمایت معیشتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد