Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: دی ماه امسال امدادگران هلال احمر در هشت مورد برف و کولاک، ۲۸ مورد حوادث جاده ای، ۲ مورد سانحه شهری و یک مورد حوادث صنعتی و کارگاهی و ۲ مورد خدمات امدادی ارائه داده اند.

او افزود: افراد متاثر از این حودث ۲۶۸ نفر بودند که ۷۰ تیم با ۱۸۰ نفر برای  آن‌ها خدمات مورد نیاز را ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان بابیان اینکه مصدومان ناشی از این حوادث ۶۹ نفر ثبت شده است، گفت: ۶ مصدوم به همت امدادگران هلال احمر استان زنجان به مراکز درمانی منتقل شده اند و سه نفر از هموطنان نیز در این سوانح جان خود را از دست داده اند.

طاهری ادامه داد: در حوادث ناشی از برف و کولاک دی ماه امسال امدادگران هلال احمر در استان زنجان سه نفر را در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اسکان داده اند.

او افزود: در این عملیات‌ها ۷۰ تیم عملیاتی با ۱۸۰ امدادگر و ۳۹ دستگاه آمبولانس و ۳۰ دستگاه خودروی نجات به این ماموریت‌ها اعزام شده اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تأکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند باذ شماره ۱۱۲ جهت دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز اقدام کنند.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر زنجان امداد و نجات استان زنجان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران گفت: امدادرسانی به بیش از هزار حادثه دیده از ابتدای طرح امداد و نجات نوروز در مازندران انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، غلامعلی فخاری از فعال‌سازی 36 پایگاه امدادی، 6 پست موقت، 12 پست سیار گشت موتوری ساحلی و 22 مرکز پاسخگویی اضطراری کشیک شعبه خبر داد و اظهار داشت: با مشارکت روزانه 275 داوطلب و پرسنل هلال‌احمر خدمات‌دهی به مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی گفت: با آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر مازندران که از 25 اسفند 1402 آغاز شد تا هفتم فروردین 1403 امدادگران 269 عملیات امدادی انجام دادند که نسبت به نجات 1408 اقدام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: 66 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و به 319 نفر نیز خدمات درمان سرپایی انجام شده و خدمت‌رسانی به 74 نفر گرفتار در برف و کولاک در کنار امدادرسانی به 642 نفر در سواحل دریای خزر انجام شد.

فخاری ادامه داد: امدادگران به 307 نفر در سایر حوادث در طرح نوروزی امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی مازندران، 32 پایگاه امداد و نجات ثابت فعال است و 3 پایگاه امداد و نجات دریایی و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 13 خودروی نجات، 37 دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگردامدادی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی، 22 دستگاه خودروی کمک‌دار پشتیبانی و 12 دستگاه موتور سیلکت امدادی داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷۱ حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در کردستان
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • چهار حادثه دیده و یک مصدوم در محور اورمیه_مهاباد
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج