Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@04:22:34 GMT

عرضه فرآورده‌های پتروشیمی در بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۷۳۴

عرضه فرآورده‌های پتروشیمی در بورس انرژی

رینگ داخلی و بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران میزبان عرضه فرآورده های نفتی و پتروشیمی است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز سه شنبه هفتم بهمن ماه، کالاهای میعانات گازی (S-۵۰۰) پالایش گاز خانگیران، نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و هگزان پتروشیمی بندر امام در رینگ داخلی و بنزین اکتان ۹۵ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز نیز کالاهای برش سنگین و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم، برش سنگین شرکت پتروشیمی امیرکبیر، برش هیدروکربن حاصل از ضایعات پتروشیمی عاری از هرگونه فرآورده یارانه ای و رافینت پتروشیمی بیستون، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، نیتروژن مایع پتروشیمی غدیر و نیتروژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج فارس در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفت.

طی معاملات روز گذشته بیش از ۷۳۹۸ تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۴۵۳ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد دادوستد قرار گرفت.  

منبع:بورس کالا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران اخبار بورس بورس انرژی بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام فیزیکی بورس انرژی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا مهمترین و شاخص ترین برنامه ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد. - اخبار بازار -

بهنام عزت نژاد در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، برنامه های شاخص شرکت ساینا در سال مالی جدید را تشریح کرد و گفت: در سال 1403 محصولات برند هوم لایف با جایگاه ممتاز در نقشه ادراکی مصرف کنندگان روانه بازار خواهد شد.

وی افزود: در فاز اول این طرح، مایع ظرفشویی؛ پاک کننده شیرآلات؛ گاز‌پاک کن؛ مایع لباس و نرم کننده لباس تولید و روانه بازار خواهد شد.

 مدیرعامل ساینا با بیان اینکه در سال 1403 محصولات آیروسل با برند مکتیس وارد بازار خواهد شد افزود: استراتژی رشد تولید مورد تاکید مجموعه ساینا و مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال 1403 است. در همین راستا برند پریمکس حضور گسترده تری در بازار های داخلی و خارجی خواهد داشت.

عزت نژاد با بیان اینکه توسعه محصول و توسعه بازار از اولویت های ساینا در سال 1403 خواهد بود ادامه داد: در راستای توسعه محصول پریمکس؛ محصولاتی همچون مایع لباس آنتی باکتریال؛ مایع ظرف حلال در آب سرد و مایع ظرف حاوی نرم کننده، پودر ماشینی و دستی، کرم کف شوی تولید و در راستای توسعه بازار؛ حضور گسترده تر در بازارهای سازمانی داخلی؛ فروشگاه های زنجیره ای  و بازارهای خارجی در دستور کار مجموعه است.

مدیرعامل ساینا با بیان اینکه برای افزایش سهم بازار برند پریمکس برنامه های ویژه ای در سال 1403 داریم تصریح کرد: سهم ذهنی و عاطفی برند پریمکس در بین مصرف کنندگان از طریق فعالیت های ترفیعی و تشویقی خلاقانه و متناسب با بودجه تبلیغاتی شرکت افزایش خواهد یافت. همچنین برای تقویت برند و نفوذ بیشتر در بازار، برنامه های ترفیعی و تشویقی در  سه حوزه پخش؛ مغازه دار و مصرف کننده را اجرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه به رویکردهای صادراتی شرکت ساینا پرداخت و گفت: از جمله اهداف مهم صادراتی شرکتهای گروه شوینده توسعه صنایع بهشهر در سال 2023 دسترسی به بازارهای بالقوه یمن و شرق آفریقا بود که با صادرات به کشور عمان اولین قدم با موفقیت برداشته شد. همچنین صادرات به مقاصد جدید صادراتی اعم از کشورهای ترکمنستان و عمان نیز محقق شد.

 

عزت نژاد افزود: قدم بعدی در راستای صادرات به کشور عمان ایجاد سبد دوم محصولات صادراتی با برند هوم لایف می باشد که در سال 2024  مراحل آن طی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساینا با تاکید بر اینکه توسعه جغرافیایی مقاصد صادراتی با جدیت دنبال خواهد شد ادامه داد: افزایش تنوع و حجم صادرات به مقاصد اصلی صادراتی آسیای میانه اعم از قزاقستان و قرقیزستان و نیز تقویت مشتری های صادراتی حوزه قفقاز اعم از گرجستان و ارمنستان از دیگر برنامه های صادراتی ساینا در سال 1403 است.

عزت نژاد در پایان با تبریک سال جدید ابراز گفت: پیش بینی می کنم در سال 1403 در حوزه تولید و فروش رکورد ده ساله شرکت شکسته شود.

دیگر خبرها

  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود