Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم بنابراین یکسری ویژه برنامه در قالب بسته پیشنهادی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای اجرا در دهه فجر در نظر گرفته شده است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از آنجایی که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم بنابراین یکسری ویژه برنامه در قالب بسته پیشنهادی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای اجرا در دهه فجر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در همین راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه با توجه به در نظر گرفتن شرایط کرونایی می توانند نسبت به اجرای این ویژه برنامه ها اقدام کنند.



وی بیان کرد: یکی از ویژه برنامه های این بسته پیشنهادی، استفاده از ظرفیت گروه های سرود کانونی است که می توانند به صورت خیابانی و پاتوقی در ایام الله دهه فجر سرودهای انقلابی اجرا کنند.



خوبی زاده ابراز کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه فجر است که در مساجد برگزار می‌شود.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل از خانواده های معظم شهدا و به ویژه مردان و زنان نقش آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی است.



وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت انقلاب اسلامی و نیز برگزاری نشست های مجازی انقلاب شناسی از دیگر ویژه برنامه های بسته پیشنهادی دهه فجر است.




خوبی زاده اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی امکان برپایی جشن های دهه فجر نیست بنابراین کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با فضاسازی و چراغانی مساجد و محلات، حال و هوای شهرها و روستاها را به سمت و سوی این ایام ببرند.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: پخش سرودهای انقلابی از گلدسته های مساجد، توزیع اقلام فرهنگی در قالب ایستگاه های صلواتی نیز در این بسته پیشنهادی گنجانیده شده است.



وی عنوان کرد: البته در نظر داریم در هر یک از هفت شهرستان جنوبی کرمان از ظرفیت یکی از کانون های شاخص به عنوان مجری این برنامه ها، استفاده کنیم.



خوبی زاده در خاتمه تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد با ائمه جماعات و پایگاه های مقاومت بسیج در اجرای ویژه برنامه های دهه فجر را امری ضروری برشمرد و تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با تعامل، همکاری و هم افزایی با ائمه جماعات مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج برنامه های گرامیداشت دهه فجر را به نحو احسن اجرا کنند.
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برنامه های دهه فجر دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی انقلاب ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه انقلاب اسلامی بسته پیشنهادی دهه فجر خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور