Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@04:49:57 GMT

نرخ برق ماینرها صادراتی محاسبه می شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۹۸۳

نرخ برق ماینرها صادراتی محاسبه می شود

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: برق مورد استفاده ماینر ها برای تولید یا ارائه خدماتی نیست نرخ استفاده از این نوع برق با نرخ و تعرفه برق صادراتی محاسبه می شود

این روزها کمتر کسی است که چیزی از استخراج ارز دیجیتال نشنیده باشد. سیستم الگوریتم پیچیده ریاضی که بلای جان صنعت برق شده است. مهم‌ترین دغدغه ای که در هزینه‌های نگهداری ماینینگ، باید به آن توجه شود تامین هزینه‌های برق مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: میزان برق مصرفی و تعداد ماینینگ هایی که در مشهد در حال فعالیت هستند بسیار اندک و ناچیزاست ولی اگر گزارشی از سوی مردم به دست ما برسد و یا در استفاده از برق با رقم نامتعارفی مواجه شویم حتما رسیدگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: استفاده از ماینر ها از سوی سامانه کنتر ها توسط همکارانمان رصد  می شود که در صورت مشاهده هر گونه تخلقی با هماهنگی های لازم که با مقامات قضایی و انتظامی انجام شده است نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هر چند تا کنون هیچ موردی جهت استفاده از ماینر در مشهد به صورت رسمی و قانونی نشده است و کسی به ما مراجعه نکرده است با این همه اما ما آمادگی های لازم را جهت تامین برق به این منظور را داریم به شرط اینکه افراد  از قبل مجوزهای لازم را جهت استفاده از ماینر از سازمان صمت دریافت کرده اند کرده باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که محاسبه برق مورد استفاده ماینینگ ها به چه شکل انجام می شود گفت: از آن جایی که برق مورد استفاده ماینر ها برای تولید یا ارائه خدماتی نیست نرخ استفاده از این نوع برق با نرخ و تعرفه برق صادراتی محاسبه می شود

وی در توضیح این که آیا رصد هر گونه تخلفی در این زمینه برای اداره برق مشهد وجود دارد یا خیر بیان کرد: ماینر هایی که در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد چون برق زیادی را مصرف می کنند رصد کردن این موارد برای شرکت برق چه برای کنترهای قدیمی و چه دیجیتال اصلا کار سختی نیست و ما در یک زمان بسیار کوتاه می توانیم این افراد را ردیابی و شناسایی کنیم که پس از شناسایی با مراکز امنیتی و قضایی هماهنگ و نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهد شد.

کاشی افزود: خاموشی هایی که در سطح مشهد اتفاق می افتد هیچ ربطی به استفاده از ماینر ها ندارد و همه به خاطر سوخت نیروگاه هاست.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماینرها استفاده از ماینر مورد استفاده برق مورد ماینر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کلامی در جلسه هماهنگی نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ افزود: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از روز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی کشورمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور تاجران خارجی و شرکت‌های برتر صادراتی داخلی برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توانمندی‌های آذربایجان شرقی در قالب ۱۰ رسته زنجیره ارزش در این نمایشگاه ارائه و معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه اکسپو پیشبرد و ارتقا مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی است.

کد خبر 6063792

دیگر خبرها

  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • صادرات ۱۶۴ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری فرآورده‌های سنتی در سال ۱۴۰۲