Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از تلویزیون ژاپن، کویاسان (کوه کویا) در استان واکایاما که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده، مرکز فرقه بودایی شینگون است و معابد زیادی در آن وجود دارد.

روز گذشته پیروان این فرقه در یک رودخانه زلال در معبد اوکونوئین مراسم غسل در آب سرد را انجام دادند این معبد به داشتن قبرستان بزرگ نیز معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد که لباس سفید به تن داشتند در هوای بسیار سرد و بارانی وارد آب رودخانه شدند. آنها برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا فاصله اجتماعی خود را حفظ کرده بودند. دمای هوا و آب در ساعت ۱۰ صبح ۴ درجه سانتی گراد بود.

آنها همراه با صدای به هم خوردن تخته های چوبی حدود ۱۰ دقیقه سوترا خواندند.

«تسوجیتا شینکای» که یکی از راهبان ارشد معبد هوجوئین است، پس از این مراسم گفت که آنها برای پایان همه گیری ویروس کرونا و صلح جهانی در این سال سخت دعا کرده اند.

مقامات ژاپن تاکنون ابتلای دوهزار و ۷۲۳ نفر به کرونا را در این کشور تائید کرده اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • (تصاویر) معبد داش‌کَسَن، شاهکار ایلخانی در سلطانیه