Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:46:09 GMT

اهتزاز پرچم برزیل با وجود محدودیت‌های کرونایی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۲۰۸۶

تعدادی از هواداران صنعت نفت، بازی تیم شان با سپاهان را از اطراف ورزشگاه تماشا کردند.

به گزارش ورزش سه؛ تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، میزبان سپاهان بود. این دیدار حساس که با پیروزی تیم مهمان به پایان رسید، تعدادی هم تماشاگر داشت!

 

تختی آبادان همواره در بازی های صنعت نفت مملو از هواداران پرشوری می شد که با در دست داشتن پرچم برزیل، تیم شان را حمایت می کردند اما با توجه به محدودیت های به وجود آمده در شرایط کرونایی، هواداران آبادانی به مانند هواداران سایر شهرها، مدت هاست که جایشان در ورزشگاه خالیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعدادی از هواداران صنعت نفت آبادان در بازی با سپاهان به مانند سایر بازی های خانگی تیم شان در این فصل با تجمع در ارتفاعات مشرف به ورزشگاه تختی، بازی تیم شان را از نزدیک تماشا کردند. نکته قابل توجه حضور این هواداران، پرچم هایی بود که در دست داشتند؛ آنها در این شرایط سخت هم پرچم های برزیل شان را فراموش نکرده و با همراه داشتند و با اهتزاز آن، خاطرات روزهای قبل از کرونا را زنده کردند.

 

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت تیم شان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی

به گزارش خبرنگار مهر، برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رابطه با ترکیب اعزامی کاروان هر یک از کشورهای شرکت کننده مقرراتی وضع کرده اند که به نوعی دست و پای مدیران را برای اعزام کامل در هر رشته می بندد.

در ترکیب کاروان های اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران بر اساس سهمیه های تخصیص داده شده جایگاه خود را دارند. بخش دیگر کاروان را اعضای کادر فنی رشته های المپیکی شامل سرمربی، مربی، سرپرست و .... تشکیل می دهند.

طبق آنچه کمیته برگزاری بازی های المپیک به آن تاکید دارد، تقریبا به ازای حدود ۵۰ درصد از کل سهمیه هایی که ورزش هر کشور کسب کرده، مجوز برای اعزام اعضای کادر فنی داده می شود. همین مساله که در برخی دیگر از ادوار بازی های المپیک هم اعمال شده بود، یکی از چالش های اصلی برای تعیین نهایی ترکیب اعزامی کاروان ایران را ایجاد کرده است.

مسئولان کمیته ملی المپیک که این روزها در مرحله ریزش کاروان ایران بر اساس ثبت نام اولیه هستند این موضوع را مدنظر دارند.

ورزش ایران تا به امروز صاحب ۳۲ سهمیه در ۹ رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تیراندازی، شمشیربازی، تکواندو، قایقرانی، وزنه برداری، ژیمناستیک و دوچرخه سواری شده است.

کد خبر 6085749

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم