Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی تاکید دارد که تیم اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو قطعا با مسابقه انتخابی مشخص خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیش از آنکه مشخص باشد به خاطر کرونا تمام مسابقات سال 2020 تحت الشعاع قرار گرفته و لغو خواهد شد، فدراسیون کشتی ایران چرخه انتخابی تیم ملی را تدوین و تاکید کرده که تیم‌های ملی صرفا با حضور در این چرخه به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که اتحادیه جهانی اعلام کرد به دنبال برگزاری مسابقات جهانی در آذر ماه است، عملا با توجه به فشردگی مسابقاتِ پس از جهانی و پیش رو داشتن رقابت‌های گزینشی و سپس المپیک، اجرای چرخه در سالِ قبل از المپیک منتفی شد و روز 15 آبان ماه برای انتخاب تیم اعزامی به مسابقات صربستان، انتخابیِ نسبتا محدودی در هر دو رشته به انجام رسید.

در حالی که به نظر می‌رسد نفرات برتر انتخابی برگزار شده شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند، هر دو تیم، در سه وزن خود باید علاوه بر ملی پوش آسیایی، کشتی گیری را برای حضور در مسابقه گزینشی که همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا در آلماتی برگزار می شود، انتخاب کنند. پس از گزینشی آسیایی‌ها، مسابقات گزینشی جهانی نیز در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. با این حال بعید به نظر می‌رسد تا پیش از پیکارهای گزینشی، شاهد برگزاری مسابقه انتخابی باشیم اما فدراسیون کشتی تاکید دارد که تیم اعزامی به المپیک حتما باید با مسابقه انتخابی انتخاب شود.

دبیر در عین حال که روی این موضوع تاکید دارد که کسی بدون انتخابی راهی المپیک نخواهد شد، اما اذعان دارد که ممکن است این انتخابی مثلا در یک وزن، اعزام مدعیان به تورنمنت بین المللی و بررسی عملکرد خارجی آنها باشد یا اینکه در برخی اوزان که مدعی اصلی چند بار حریفش را شکست داده، برگزاری انتخابی مجدد سودی جز خسته کردن و کاهش قوای بدنی کشتی گیر نداشته باشد.

فروتن: نمی‌دانم چرا استقلالی‌ها جریمه‌ام کرده‌اند/ دیگر در 97 کیلوگرم کشتی نمی‌گیرم

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود