Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:23:14 GMT

نماینده مجلس: نواقص اینترنتی البرز مرتفع شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۲۱۳۴

نماینده مجلس: نواقص اینترنتی البرز مرتفع شود

علیرضا  عباسی  روز سه شنبه در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت : اقدامات خوبی در سال های اخیر برای توسعه شبکه اینترنت در استان انجام شده اما بهره مندی از اینترنت پرسرعت حق مردم البرز است که باید به آن توجه شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروزه استفاده از خدمات اینترنت در کشور و جهان فراگیر شده ، افزود:  برهمین اساس میزان استفاده از این فناوری نوین افزایش یافته و بسیاری از خدمات در بستر اینترنت انجام می شود و باید در این زمینه اقدام لازم برای کیفیت سرعت آن به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم  کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش به نسبت خوب اینترنت استان البرز خواستار رفع مشکلات کیفیت اینترنت در بعضی از قسمت های استان که در ساعاتی از شبانه روز با کیفیت کمتری ارائه می‌شود، شد.

وی گفت: فناوری اطلاعات می‌تواند موتور محرکه اشتغال جوانان  واقع شود و همه ما باید در این مهم کوشا باشیم .

رییس  مجمع نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب مدیران در البرز اشاره کرد و افزود: انتظار می رود در بحث انتصاب مدیران به افراد توانمند بومی توجه شود و از ظرفیت های داخلی البرز در این زمینه بهره برد.

وی بیان داشت:  اگر از بیم قوم و قبیله گرایی در هر استان، مصلحت حکم کند که مدیران کل از خارج از استان منصوب شوند باید به شاخص ها و معیارهای مدیر تراز انقلابی توجه ویژه شود و با این وجود حداقل معاونین آنها باید بومی باشند تا ظرفیت مدیریتی داخل استان مورد غفلت واقع نشود.
 سودابه رادفرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز نیز دراین نشست با بیان اینکه اکنون شبکه اینترنت در البرز  ۹۹ درصد روستاها و ۱۰۰ درصد  مناطق شهری و جاده‌ای را تحت پوشش دارد ، گفت:  اکنون فقط ۶ روستای فاقد اینترنت پرسرعت داریم  و بقیه استان دارای اینترنت پر سرعت و متصل به شبکه ملی اطلاعات هستند.

برچسب‌ها اینترنت مجلس شورای اسلامی انتخابات مدیران مسئول فردیس کرج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز اشتهارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت مجلس شورای اسلامی انتخابات مدیران مسئول اینترنت مجلس شورای اسلامی انتخابات مدیران مسئول فردیس کرج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز اشتهارد اخبار کنکور فناوری اطلاعات استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون‌های TCL سری Q10K زاویه دید گسترده XDR HVA را ارائه می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت TCL اخیراً از تلویزیون‌های سری Mini-LED خود رونمایی کرده است، این تلویزیون‌های سری Q10K در چهار نسخه ۶۵، ۷۵، ۸۵ و ۹۸ اینچی عرضه می‏‌شوند و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و روشنایی JH 3800 نیت را ارائه می‌کنند که باعث بهبود قابل‌توجهی در عملکرد HDR می‌شود.

تلویزیون‌های TCL سری Q10K زاویه دید گسترده XDR HVA را ارائه می‌کنند به تراشه اصلی Linyao Chip M2 مجهز شده‌اند و ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و از فناوری TCL Quantum Dot Pro 2024 برای افزایش دقت رنگ بهره می‌برند؛ علاوه بر این، تلویزیون‌های یادشده دارای سیستم صوتی قدرتمند Hi-Fi با توان ۹۰ وات هستند که از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های جدید TCL دارای Wi-Fi 6، چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی هستند، همچنین چهار پورت HDMI 2.1 برای اتصال پرسرعت و پورت USB 3.0 برای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کنند؛ این محصولات از فناوری نرخ نوسازی متغیر و تأخیر بسیار کم میلی‌ثانیه بهره می‌برند؛ قیمت نسخه ۶۵ و ۷۵ اینچی آن به ترتیب ۹۱۵ و ۱۱۹۶ دلار است، در حالی که قیمت نسخه‌های ۸۵ و ۹۵ اینچی به ترتیب ۱۵۴۹ و ۲۸۱۶ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 746789

دیگر خبرها

  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟