Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ امروز(دوشنبه) به پایان رسید.

در پست دفاع میانی حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس با کسب ۷۹ درصد آرا به عنوان بهترین مدافع در پست خود انتخاب شد. سعید آقایی هم در پست مدافع چپ به عنوان بهترین با کسب ۶۵ درصد بهترین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1088050 برچسب‌ها حسین کنعانی زادگان سعید آقایی پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسین کنعانی زادگان سعید آقایی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ مدافعان پرسپولیس درگلزنی/تازه واردهاموفق‌تر از قدیمی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس فصل بیست و سوم را با هدایت یحیی گل محمدی آغاز کرد اما عمر حضور این مربی در پرسپولیس تا نیم فصل اول بیشتر نبود و پس از استعفای او، مدیران باشگاه «اوسمار لوس ویه‌را» دستیار برزیلی اش را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کردند.

پرسپولیس در نیم فصل دوم به مراتب آمار بهتری نسبت به نیم فصل اول از خود نشان داده به طوری که شاگردان اوسمار با ۴۹ امتیاز و تنها به دلیل یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال تهران در رده دوم جدول قرار دارند و در فاصله ۷ هفته تا پایان مسابقات، آنها امیدوارند تا بتوانند همانند فصل گذشته بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

شهاب زاهدی که در ابتدای فصل راهی پرسپولیس شده بود در نیم فصل اول موفق شد برای این تیم ۶ گل به ثمر برساند و بهترین گلزن تیمش شد اما این مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهاد باشگاه آویسپا فوکوئوکا ژاپن مواجه شد و تصمیم گرفت تا با جدایی از جمع سرخ‌ها فوتبال خود را در شرق آسیا دنبال کند.

در حال حاضر «گئورگی گولسیانی» و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافع پرسپولیس به عنوان بهترین گلزنان این تیم شناخته می‌شوند؛ گولسیانی که در غیاب مرتضی پورعلی گنجی به عنوان مهره ثابت خط دفاعی پرسپولیس شناخته شد توانسته در این فصل ۵ گل برای تیمش به ثمر برساند و در طرف مقابل کنعانی زادگان که در اواخر نیم فصل اول نیمکت نشین شده بود، با حضور اوسمار در قامت سرمربی پرسپولیس بار دیگر به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و توانسته تاکنون ۴ بار دروازه حریفان را باز کند و در رده دوم برترین گلزنان این فصل پرسپولیس قرار گرفته است.

نکته جالب توجه این است که عیسی آل کثیر که در نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست با ۳ گل در رده سوم قرار دارد و مهدی ترابی و «اوستون ارونوف» نیز هر کدام با دو گل زده مشترکا در جایگاه چهارم ایستاده‌اند. به جز ترابی که یک مهره هجومی برای پرسپولیس به شمار می‌رود و از ابتدای فصل در این تیم حضور داشته، سایر نفرات هجومی ابتدای فصل این تیم اصلاً در امر گلزنی برای پرسپولیس موفق ظاهر نشده‌اند.

کد خبر 6078658

دیگر خبرها

  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • نقش پررنگ مدافعان پرسپولیس درگلزنی/تازه واردهاموفق‌تر از قدیمی‌ها
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ