Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک ملت در حاشیه آیین افتتاح پروژه عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس اظهار داشت: افتتاح این پروژه در دوران تحریم های ناجوانمردانه، موفقیتی غرور انگیز برای ملت قهرمان ایران است و مشارکت در تامین مالی آن و احساس خدمتگزاری به ایرانیان، افتخاری برای خانواده بزرگ کارکنان، مشتریان و سهامداران این بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا ، دکتر محمد بیگدلی با اشاره به سرمایه گذاری و تامین مالی گسترده پروژه های نفت و گاز از سوی بانک ملت در سال های اخیر گفت: بانک ملت بخش تخصصی ویژه ای برای تامین مالی پروژه های زیرساختی و راهبردی کشور در حوزه نفت و گاز و انرژی درنظر گرفته است و با توجه به حجم تسهیلات و تامین مالی در این حوزه، می توان بانک ملت را بانک انرژی نامید.
به گفته دکتر بیگدلی، بانک ملت با رقمی بالغ بر 350 میلیون دلار در تامین مالی این ابرپروژه مشارکت داشته است.
وی افزود: در چند سال گذشته میلیاردها ریال و میلیون ها دلار و یورو از سوی بانک ملت به پروژه های نفتی کشور تخصیص یافته است که پالایشگاه گازی بیدبلند، پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بندرعباس، آبادان، اصفهان، نفت و گاز صبای کنگان، نفت و گاز پارس و ... از آن جمله اند که این پروژه ها و زیرمجموعه های این شرکت ها، نقش راهبردی در تامین انرژی پایدار کشور در بخش صنعتی، کشاورزی و خانگی دارند.
مدیرعامل بانک ملت در پایان، افتتاح این پروژه عظیم در سال جهش تولید را مایه غرور و افتخار برای خانواده بزرگ کارکنان، مشتریان و سهامداران بانک ملت توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد منافع متعدد اقتصادی، زیرساختی و زیست محیطی این پالایشگاه نصیب ملت شریف و با عزت ایران شود.
براساس این گزارش، راه اندازی پالایشگاه های گازی در ایران به دلیل داشتن منابع گازی و خروجی گازهای همراه با نفت نقش کلیدی و راهبردی در تامین انرژی و توسعه پایدار و حفظ محیط زیست دارد.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تامین مالی نفت و گاز بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور 47 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای 11 پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال 1402 به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط 11 پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات