Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رهن مغازه و واحدهای تجاری در مناطق و محلات مختلف تهران بین 20 میلیون تا 5 میلیارد تومان هزینه دارد.

موارد عجیب در دنیای رهن و اجاره املاک فراوان است اما در زمانی که شیوع کرونا سبب شده تا بسیاری از صاحبان مشاغل ناگزیر به تعطیلی شوند، چگونه می توان انتظار داشت مستاجران مغازه ها بتوانند اجاره های چند ده میلیونی پرداخت کنند؟

هزینه اجاره ماهانه برای املاک تجاری متفاوت است به طوری که در مناطق مختلف پایتخت می توان میزان اجاره بین یک تا 180 میلیون تومان را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان آگهی های واحدهای تجاری مورد عجیبی وجود داشت که مربوط به یک واحد تجاری 167 متری در فرمانیه بود که به نرخ 5 میلیارد تومان بابت رهن و ماهانه 180 میلیون تومان، اجاره داده می شود.

رهن و اجاره املاک تجاری در محله های مختلف تهران 

محدوده

متراژ

میزان اجاره

میزان رهن

شهرک آزادی

20متر

5 میلیون

100 میلیون

ازگل

70متر

15 میلیون

200 میلیون

شمس آباد

160متر

31 میلیون

130 میلیون

اجاره دار

26متر

یک میلیون

150 میلیون

نیروهوایی

52متر

25 میلیون

300 میلیون

میرداماد

85متر

60 میلیون

750 میلیون

پاسداران

55متر

11 میلیون

300 میلیون

سیدخندان

120متر

50میلیون

500 میلیون

فلکه اول تهرانپارس

200متر

35 میلیون

200 میلیون

شهرک راه آهن

150متر

30 میلیون

250 میلیون

نارمک

6متر

3میلیون

20 میلیون

گیشا

14متر

6 میلیون

80 میلیون

ونک

40متر

20 میلیون

200 میلیون

فرمانیه

167متر

180 میلیون

5 میلیارد

تجریش

50متر

24 میلیون

400 میلیون

یوسف آباد

20متر

8.5 میلیون

300 میلیون

نارمک

50متر

18 میلیون

200 میلیون

شهرک غرب

20متر

5 میلیون

230 میلیون

حکیمیه

37متر

---

270 میلیون

اشرفی اصفهانی

17متر

5 میلیون

50 میلیون

مرزداران

8متر

4 میلیون

30 میلیون

صادقیه

36متر

20 میلیون

200 میلیون

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: میلیون 200 میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)

سیر یکی از مهم‌ترین مکمل‌های غذایی برای مبتلایان به بیماری‌های غده تیروئید به‌ خصوص تیروئید پرکار است. البته این ماده جادویی در عین حال می‌تواند برای کم‌کاری تیروئید نیز گره‌گشا باشد.

۵ خاصیت فوق‌العاده سیر برای تیروئید

در ادامه به خواص سیر برای تیروئید اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

۱- سیر یک ماده غذایی ضد التهاب برای تیروئید

به گزارش اکالا، یکی از بیماری‌های مربوط به تیروئید به بیماری هاشیموتو شهرت دارد. در این بیماری سیستم ایمنی بدن به تیروئید حمله می‌کند و موجب درد و التهاب تیروئید می‌شود. سیر به دلیل خواص ضد التهابی، ضد اکسیدانی که دارد می‌تواند به کاهش عوارض بیماری هاشیموتو کمک کند.

نتایج تحقیقات نشان داده مصرف سیر در میان بیماران مبتلا به التهاب تیروئید می‌تواند تاثیر چشمگیری در کاهش عوارض آن داشته باشد. برای مصرف سیر به منظور کمک به کاهش عوارض بیماری هاشیموتو، می‌توانید به شیوه‌های زیر عمل کنید:

خوردن روزانه ۱ یا ۲ حبه سیر استفاده از خامه سیر در سالاد و سوپ مصرف عصاره سیر مصرف سیر در انواع غذاها مثل سیر پلو ۲- سیر خاصیت سم زدایی دارد

سیر دارای ترکیبات حاوی گوگرد است که به سم‌زدایی بدن و عملکرد بهتر کبد و متعاقباً تیروئید کمک شایانی می‌کند. سیر یکی از مواد غذایی شگفت‌انگیز است که تمامی مراحل سم‌زدایی کبد را انجام می‌دهد.

از آن‌جا که یکی از دلایل مبتلایان به التهاب تیروئید یا بیماری هاشیموتو وجود سم در بدن و تحریک سیستم ایمنی بدن است، بنابراین سیر با خاصیت سم‌زدایی خود به کاهش التهاب تیروئید بیماران کمک می‌کند. سیر همچنین می‌تواند به سم‌زدایی سرب، کادمیوم، جیوه و آرسنیک کمک کند.

۳- بهبود فشار خون و سطح کلسترول در مبتلایان به تیروئید

بیشتر افراد مبتلا به بیماری پرکاری تیروئید در معرض افزایش خطر ابتلا به فشار خون بالا یا کلسترول بالا هستند. در واقع پرکاری تیروئید زمانی رخ می‌دهد که غده تیروئید بیش از حد، هورمون تیروئید تولید کند.

این فرآیند منجر به طیف وسیعی از علائم از جمله افزایش ضربان قلب، اضطراب و تعریق شود. افراد مبتلا به پرکاری تیروئید در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به فشار خون بالا هستند. در واقع، تخمین زده می‌شود که ۲۰ تا ۳۰ درصد از افراد مبتلا به پرکاری تیروئید فشار خون بالا دارند.

همان‌طور که گفته شد پرکاری تیروئید باعث افزایش ضربان قلب و حجم خون پمپاژ شده توسط قلب می‌شود. این می‌تواند فشار بیشتری بر دیواره‌های شریان‌ها وارد کند و منجر به افزایش فشار خون شود. سیر یک ماده غذایی جادویی برای کاهش اثرات پرکاری تیروئید است.

خاصیت آنتی‌اکسیدانی سیر موجب عملکرد بهتر قلب می‌شود، همچنین سیر با کاهش سطح کلسترول خون در بیمارانی که دارای پرکاری تیروئید هستند نقشی تعیین کننده در کاهش عوارض بیماری آن‌ها دارد.

اگر مبتلا به پرکاری تیروئید هستید، مصرف روزانه چند حبه سیر برای بهبود بیماری و کاهش عوارض آن برای شما بسیار مفید است.

۴- سیر به محافظت در برابر عفونت و کاهش التهاب تیروئید کمک می‌کند

همان‌طور که بیان شد بیماری هاشیموتو یکی از بیماری‌‌های شایع تیروئید است که منجر به کم‌کاری تیروئید می‌شود. خوشبختانه مواد موجود در سیر به کاهش عوارض این بیماری و بهبود آن از طریق تقویت سیستم ایمنی بدن و مدیریت بهتر سیستم دفاعی بدن کمک چشمگیری می‌کند.

آلیسین موجود در سیر دارای مکانیسم ضد میکروبی است که به مبارزه با انواع عفونت‌های موجود در بدن کمک می‌کند. از آنجایی که سیر به‌ واسطه خاصیت آنتی‌اکسیدانی و سم‌زدایی که دارد ایمنی بدن ما را بهبود می‌بخشد، می‌تواند به جلوگیری از برخی از عفونت‌های ویروسی که با ایجاد بیماری‌های خود ایمنی مانند هاشیموتو در بدن ما مرتبط هستند، کمک کند.

سیر دارای خواص آنتی اکسیدانی قابل توجهی است، مطالعات نشان داده است که مصرف سیر به صورت روتین به‌ عنوان مکمل غذایی باعث بهبود سطح آنتی اکسیدان در خون و نهایتا تاثیر مثبت بر مبتلایان بر کم‌کاری تیروئید می‌شود.

۵- کنترل استرس

همان‌طور که می‌دانیم غده تیروئید روند مصرف انرژی حاصل از غذاها توسط سلول‌ها را تحت کنترل دارد. به این پروسه متابولیسم یا سوخت‌وساز بدن می‌گویند. هرگونه اختلال در تیروئید چه کم‌کار و چه پرکار آن می‌تواند این روند را دچار مشکل کند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند به بروز مشکل در عملکرد تیروئید به خصوص پرکاری آن منجر شود بروز استرس است. به همین دلیل است که به مبتلایان به پرکاری تیروئید توصیه می‌شود تا حد ممکن استرس خود را کنترل کنند.

خوشبختانه سیر یک ماده غذایی بسیار ارزشمند است که به صورت اتوماتیک این کار را برای ما انجام می‌دهد. برخی از تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که مصرف سیر می‌تواند تا حد بالایی به کنترل استرس و کاهش آن کمک کند. این فرآیند نهایتا می‌تواند در بهبود کولیت وضعیت بیماران تیروئیدی مفید باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در نقاشی (فیلم)
  • (ویدیو) مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی
  • «چهار شگفت انگیز» در شبکه نسیم
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری
  • پنج فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
  • ۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)