Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران خواستار پیگیری تفاهم نامه با نیروی هوایی ارتش برای تعیین تکلیف پادگان دوشان تپه در راستای تامین سرانه های خدماتی محلات منطقه 13 شد.

به گزارش برنا؛ محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری خواستار تعیین تکلیف پادگان دوشان ثپه شد و گفت: پادگان موسوم به نیروهوایی که در منطقه 13 شهرداری تهران واقع شده است، حدود 245 هکتار مساحت دارد که 20 درصد مساحت منطقه را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای این دوره، شهردار تهران اهتمام داشتند در توافق با نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع، نسبت به بازآفرینی کالبدی و فضایی و بازآفرینی شهری این محدوده اقدام کنند.

او ادامه داد: از آنجاییکه  تمام محلات اطراف پادگان دوشان تپه، بشدت غیربرخوردار و دارای تراکم جمعیتی بالا هستند، این توافق می تواند مشکل سرانه های خدماتی این محلات را حل کند و انتظار ما این بود که این توافق طی چند ماه گذشته به سرانجام رسیده باشد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حدود 20 هکتار از این پادگان نیز قرار است طی توافقی از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری به  موزه نیروی هوایی تبدیل شود، اظهار کرد: تقاضای من از شهردار تهران و ریاست شورای شهر اینست که موضوع تعیین تکلیف پادگان دوشان تپه را به عنوان یکی از مطالبات شورایاران، اهالی و شهردار منطقه 13 مورد پیگیری قرار دهند.

سالاری افزود: اکنون مطالعات زیربنایی این طرح انجام شده و نیروی هوایی نیز آمادگی همکاری را دارد و تحقق این امر فقط نیاز به تعامل وانعقاد قرارداد دارد تا با بازآفرینی این محدوده، سرانه های خدماتی محلات اطراف تامین شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران محمد سالاری پادگان دوشان تپه پادگان دوشان تپه سرانه های خدماتی شورای شهر تهران نیروی هوایی منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

از امروز - پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲ روز تا برگزاری دومین دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است.

در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی ، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.

برنامه‌ وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

اسامی ۲۱ حوزه‌ای که در آن‌ها مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد هم به این شرح است: «تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» ، «ملایر» و «ورامین».

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896601

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود