Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با هدف گسترش و توسعه سطح همکاری‌های علمی و فناوری توافقنامه امضا کردند.
به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، این توافقنامه دیروز (دوشنبه، ششم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضای جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و محمدعلی عمادی، معاون اجرایی بخش بالادستی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امکان‌سنجی تولید افزایه‌های حفاری مبتنی بر فرمولاسیون‌ و دانش فنی پژوهشگاه و همچنین تجاری‌سازی وتولید این افزایه‌ها بر اساس این دانش فنی از موضوع‌های این توافقنامه است.
جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در آیین امضای این توافقنامه گفت: شرکت گسترش پاسارگاد هم‌اکنون پروژه‌های بسیار مهمی در بخش‌های مختلف بالادست و پایین‌دست در صنعت اجرا می‌کند و با توجه به توانمندهای موجود در پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه توسعه تکنولوژی، این دو مجموعه می‌توانند شریک راهبردی یکدیگر باشند و این توافقنامه در ادامه همین همکاری امضا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پژوهشگاه صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۳۰۰۰ مرکز غیر بهداشتی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علیپور، درباره بازدید گروه‌های نظارتی وزارت بهداشت از رستوران‌ها، نانوایی‌ها، مراکز پخت و تهیه غذا و اماکن عمومی، گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ گروه بهداشتی شامل ۴ هزار و ۴۰۰ نیرو در ایستگاه‌های بهداشت محیط مشغول خدمت رسانی هستند که از ۲۸ اسفند تا ۸ فروردین از ۹۸۷ هزار و ۳۶۸ مورد از اماکن تهیه مواد غذایی و عمومی بازدید کرده اند.

رئیس مرکز گسترش وزارت بهداشت با اشاره به خدمت رسانی مراکز سلامت در سراسر کشور در ایام نوروز، گفت: در این ایام حدود ۶۵۷ مرکز بهداشتی روستایی، شهری و روستایی-شهری به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

علیپور افزود: همچنین حدود ۲۰۰ مرکز با وجود اینکه شبانه روزی نبودند در مکان‌های پرتردد، در ساعاتی غیر از ساعات اداری و روزهای تعطیل، فعال بودند.

رئیس مرکز گسترش وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت بیش از ۶ هزار و ۸۸۱ نفر نیروی درمانی بهداشتی، گفت: از ۲۸ اسفند تا ۸ فروردین، حدود هزار و ۹۷۱ پزشک، هزار و ۹۰۰ پرستار، ۱۱۰ ماما و ۲۵۰۰ نیروی بهداشتی به صورت شیفت بندی در کشیک‌های خود حاضر شدند.

رئیس مرکز گسترش وزارت بهداشت همچنین افزود: در مراکز مراقبت‌های واگیر نیز بیش از ۳ هزار نفر واکسن هاری تزریق شده است و از نمونه‌های اخذ شده ۲۳ مورد طغیان بیماری‌های واگیر وجود داشت که با اقدامات بجا، این مشکل رفع شده است.

کد خبر 6064514 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • صنعت نفت با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • پلمب ۳۰۰۰ مرکز غیر بهداشتی در ایام نوروز
  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • اجرای موفق سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در سازمان انرژی اتمی