Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از اعتماد ؛احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسین رجایی، معاون سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در یادداشت مشترکی، مدعی شده‌اند که «غسال محمدتقی مصباح یزدی، یک ابَربدهکار بانکی است که جنازه‌های روحانیون سرشناس را به خانه خود می‌برد و غسل می‌دهد.» غسال مصباح یزدی از زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در یک برنامه تلویزیونی به نقل از «غسال آیت‌الله مصباح» گفته بود موقع غسل، میت چشمانش را گشوده و نگاهی مهربانانه به غسال انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماجرا توسط صدیقی به عنوان «کرامت آیت‌الله مصباح» مطرح شد. صدیقی بعدا مجبور شد بابت این اظهارات عذرخواهی کند.
حالا اما دوباره یادداشت احمد توکلی و حسین رجایی این غسال را در مرکز توجه قرار داده است. غسالی که به ادعای احمد توکلی، «یک کلان سرمایه‌دار است که شبکه بزرگ و تو در تویی از ارتباطات با مسوولان عالی رتبه و روحانیون سرشناس دارد». توکلی همچنین اشاره کرده اسناد این مسائل در بررسی های مختلف در موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت موجود است.
محمدجواد ابطحی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این یادداشت احمد توکلی گفت: آقای توکلی مجموعه‌ای در ارتباط با شفافیت و این دست از مسائل  دارد اما خود درگیر بیماری پارکینسون است و در وضعیت سلامتی مناسبی نیست.
نماینده مردم خمینی‌شهر در ادوار هفتم تا نهم مجلس همچنین تاکید کرد: من معتقدم از نام ایشان (احمد توکلی) استفاده می‌شود و افرادی سایت و موسسه را از طرف او اداره می‌کنند؛ به هر حال با وضعیت و شدت بیماری، نمی‌توان از آقای توکلی درباره اظهاراتشان توقعی داشت.
وی درباره ادعای توکلی مبنی بر وجود اسناد در موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: اگر ایشان اسنادی دارند ارائه کنند، ما که با ایشان تعارفی نداریم و بیشتر از آقای توکلی هم نگران نفوذ افراد با چهره‌های موجه در بین مسئولان و چهره‌های نظام هستیم و به خوبی می‌دانیم که از ابتدای انقلاب اسلامی مساله نفوذ وجود داشته است.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این مطلب که «فضای رسانه‌ای علیه آقای مصباح است تا بگویند غسال ایشان ثروتمند و رانت‌خوار» است، تاکید کرد: فرضا هم که باشد، این مساله چه ربطی به آقای مصباح دارد؟
وی ادامه داد: باید ترس از نفوذ داشته باشیم تا از چهره‌هایی که خود را به علما و مراجه و مسئولان نزدیک می‌کنند، مراقبت کنیم اما این مورد به خصوص که بگویند غسال آیات مصباح یزدی و حق‌شناس رانت‌خوار بوده و بدهکار بانکی است، جریان مشکوکی به نظر می‌رسد.
ابطحی خاطرنشان کرد: غسل دادن و دفن میت واجب کفایی است و هر کسی می‌تواند در صورتی که توان و علم این کار را داشته باشد – خواه پولدار یا بی‌پول - این کار را انجام دهد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با ابراز نگرانی از تقویت جو رسانه‌ای برای زیر سوال بردن مصباح یزدی گفت: این جریان مشکوک است و خود آقای توکلی باید در این زمینه پاسخ دهند منتها به واقع با وضعیت سلامتی که درباره ایشان می‌دانیم توقعی از ایشان نداریم اما بالاخره رسانه‌ها باید با آقای توکلی تماس بگیرند و خواهان دریافت مستندات این ادعا شوند تا ببینیم واقعیت مساله چه چیزی بوده است.
ابطحی همچنین خاطرنشان کرد: این روزها درد اصلی ممکلت و مطالبات مردم این مسائلی نیست که آقای توکلی به دنبال آن افتاده‌اند.
برچسب ها: احمد توکلی ، غسال آیت الله مصباح

منبع: خرداد

کلیدواژه: احمد توکلی غسال آیت الله مصباح مرکزی جبهه پایداری آیت الله مصباح آقای توکلی احمد توکلی مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی

تحولات میدانی 48 ساعت گذشته، از تشدید تنش کم سابقه میان نظامیان صهیونیست و حزب الله لبنان در جبهه شمالی فلسطین اشغالی حکایت دارد. در سلسله حملات کوبنده طرفین به مواضع یکدیگر که با اقدامات گذشته تفاوت محسوسی داشت، منابع خبری اسرائیل روز گذشته از زخمی شدن 14 نظامی رژیم در حمله ترکیبی موشکی و پهپادی حزب الله به روستای «عرب العرامشه» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. حال 4 نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است. مقاومت لبنان همچنین مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت، را به‌وسیله موشک سنگین برکان هدف قرار داد. از سویی منابع صهیونیست اخباری از شنیده شدن صدای انفجاری مشکوک در نزدیک دریاچه طبریا در شمال فلسطین اشغالی مخابره کردند. روز دوشنبه نیز رزمندگان مقاومت در عملیاتی ویژه با کارگزاری بمب های کنار جاده ای در مسیر حرکت نظامین اشغالگر و انفجار آنها، ۴ نظامی تیپ گولانی را زخمی کردند.

تغییر تاکتیک حزب الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان می کنند که اکنون به نظر معادله معمول در برابر حزب الله از بین رفته و ما شاهد جرأت یافتن مقاومت در تشدید درگیری هستیم. علیرضا تقوی نیا، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت و گو با قدس اما در تحلیل این مسائل، گفت: حزب الله در عملیات پیجیده اطلاعاتی اخیر توانست مقر سری فرماندهی  اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای «عرب العرامشه» با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داد و کاری هم از گنبد آهنین ساخته نبود، این عملیات نشان دهنده اشراف رزمندگان مقاومت بر تحرکات و مکان های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی حتی در داخل سرزمین های اشغالی است.

وی افزود: حزب الله لبنان در طی شش ماه از عملیات طوفان الاقصی توانسته یک واقعیت جدیدی از قدرت منطقه ای  مقاومت در جبهه شمالی ایجاد نماید تا جایی که در چند روز اخیر روش کار خود را با شلیک گسترده و متمرکز موشک ها، پهبادها و مین گذاری جاده ای در مسیر حرکت نفوذی نظامیان صهیونیست به داخل لبنان تغییر داده است. امروز محور مقاومت متوجه ضعف رژیم صهیونیستی شده چراکه پس از حمله گسترده موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران مقامات تل آویو و فرماندهان نظامی اسرائیل در یک سر درگمی به سر می برند.

تشدید درگیری در جبهه شمالی سرزمین های اشغالی در حالی است که درگیری میان تهران و تل اویو هم به اوج خود رسیده است؛ اما ایا این موضوعات به هم مرتبط است؟

تقوی نیا با اشاره به اینکه نخست وزیر و مقامات رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه پس از عملیات وعده صادق ایران از احتمال پاسخ متقابل و  حمله به کشورمان  سخن می گویند، افزود: صهیونیست‌ها، دچار تناقض‌گویی آشکاری شده‌اند چرا که  از یک طرف  نتانیاهو مدعی هست حمله ایران  به اسرائیل موفق نبوده و از یک طرف دیگر سران رژیم صهیونیستی به تکاپو افتاده اند که بازدارندگی از دست رفته پس از این حمله را بازگردانند. این مسئله نشان می دهد بر خلاف مواضع رسانه‌ای در اسرائیل، حمله ایران  به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی حساب شده و موفقیت آمیز بوده است.

وی تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی انجام دهد دامنه جنگ گسترش خواهد یافت بطوریکه تمامی منطقه غرب آسیا و حتی کشورهای فرامنطقه ای را درگیر خود خواهد کرد. در این مسیر حزب الله اکنون با یک برنامه حساب شده به دنبال تاثیرگذاری بر محاسبات رژیم صهیونیستی در حمله به مواضع ایران است. او ضمن بیان اینکه حزب الله با اقدامات چند روز گذشته خود به دنبال فشار بر رژیم صهیونیستی است، گفت: اگر جنگ بین تهران و تل آویو صورت بگیرد دامنه آن به کشورهای خلیج فارس به خصوص کشورهای صادر کننده نفت به همپیمانان اسرائیل کشده خواهد شد. پیام حمله ترکیبی روز گذشته حزب الله به عرب العرامشه در الجلیل غربی  نشان دادن قدرت محور مقاومت در برابر اسرائیل در حال گسترش است  و این هشداری به سران تل آویو است که در صورت هر اشتباهی بر علیه ایران  در چند جبهه بصورت همزمان درگیر خواهد شد.

سید حسین حسینی

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد