Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی استان یزد از تمدید ثبت نام طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ " سعیده بهادرزاده " معاون آموزش ابتدایی استان یزد با اعلام زمان تمدید ثبت نام طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان اظهار کرد: با توجه به افت آمار ثبت نام نوآموزان دوره پیش دبستانی در سطح کشور وزارت آموزش و پرورش جهت بهره مندی نوآموزان این دوره از آموزش های تخصصی خاص این سنین اقدام به ابلاغ طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان در کشور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : چرا که دوره پیش دبستانی دوره ای بسیار مهم در شکل گیری شخصیت کودکان و تربیت چند بعدی آنان دارد و تحقیقات زیادی حاکی از تاثیر آموزش های این دوره، در کسب موفقیت تحصیلی نوآموزان در سال های آتی است و به گفته پیامبراکرم(ص)آموزش های این سنین مانند حکاکی بر سنگ ماندگار است.

بهادر زاده گفت : در این راستا معاونت آموزش ابتدایی استان یزدنیز اقدام به اجرای این طرح نمود. تاکنون نزدیک به 000/10 نفراز نو آموزان در این طرح ملی ثبت نام کرده اند در حالی که طبق آمار اعلامی از سوی ثبت احوال تعدادزیادی از کودکان که شرایط سنی ورود به دوره پیش دبستانی را دارند هنوز ثبت نام نکرده اند.

وی اعلام کرد تمامی کودکان متولد 2/7/93 الی 1/7/94 مخاطبین این طرح هستند، که خانواده های آن ها می توانند با ورود به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به آدرس اینترنتی www.yazdedu.ir به قسمت فرم های الکترونیکی (فرم ثبت نام طرح رایگان پیش دبستانی )مراجعه و اقدام به ثبت اطلاعات شناسنامه ای فرزند خود نمایندتاپس ازثبت این اطلاعات در سامانه سناد ، کلاس بندی شده وآموزشهای لازم ارایه گردد.

بهادرزاده با توجه به اهمیت آموزش های این دوره مهم که علاوه بر آماده سازی نوآموز جهت ورود به دبستان می تواند به شناسایی مشکلات یادگیری نوآموز و هم چنین تقویت مهارت های شناختی او منجر شود از اولیا خواست فرزندان خود را از این آموزش ها که کاملا تخصصی، رایگان و مجازی است بهره مند کنند.

 در پایان بهادرزاده بیان کرد: انتظار داریم در سال آینده تمامی کودکان مخاطب این طرح با ارائه گواهی پایان دوره پیش دبستانی جهت ثبت نام پایه اول به دبستان ها مراجعه نمایند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان ها آموزش و پرورش طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان دوره پیش دبستانی ثبت نام طرح استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی فلوشیپ از روز شنبه اول اردیبهشت ماه به مدت دو روز آغاز شده است.

امروز دوشنبه سوم اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون است و این مهلت قابل تمدید نیست.

انجام تمام مراحل ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و به صورت الکترونیک و بررسی مدارک توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان