Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کارخانه صنایع غذایی جنسیت: خانم، آقا شرایط عمومی : دارای مدرک کارشناسی حداقل 5 سال سابقه خدمت در صنعت غذا شایستگی های تخصصی: آشنایی کافی با صنعت مواد غذایی تسلط کامل و کاربردی به فرایندهای تولیدی آشنا به فرایند توسعه محصول آشنایی کامل با مدیریت منابع انسانی توانایی آنالیز آماری توانایی مدیریت زمان و ضایعات نظارت مستمر بر تولید محصولات با کیفیت توانایی ارائه گزارش های مستمر شایستگی های رفتاری:

 

مسئولیت پذیری بالا دارای روحیه کار تیمی روابط عمومی بالا محل خدمت : استان اصفهان از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جهت رسیدگی به رزومه، الزاماً می‌بایست عنوان شغل درخواستی را در قسمت  subject وارد نمایید. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09102296368 ایمیل hr@leonardfood.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس کنترل کیفیت در شرکت بروکس در منطقه آزاد سلفچگان استخدام حسابدار در یک شرکت در تهران استخدام کارشناس فروش و منشی در شرکت یگانه ظروف سپهر در قزوین استخدام کارشناس بازرگانی و کارمند اداری در تهران استخدام مدیر مارکتینگ در یک شرکت دارویی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از ۴ هزار و ۲۵۶ پروانه کسب صنفی ۴ هزار و ۸۲ پروانه کسب عادی و ۱۷۴ مورد مربوط به پروانه کسب ایثارگری بوده است.

آریافر افزود: صدور پروانه کسب صنفی برای خانواده‌های ایثارگران و شهدا رایگان است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر پروانه کسب های صادره در حوزه تولیدی، توزیعی و خدماتی فنی بوده است گفت: با صدور پروانه کسب‌ها برای بیش از ده هزار و ۶۴۰ شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان افزود:  افراد متقاضی می توانند برای دریافت پروانه کسب در سامانه اصناف ایرانیان ثبت نام کنند.

آریافر گفت: همچنین در سال گذشته 2 هزار و  ۲۲۳ پروانه کسب عادی و 40 پروانه کسب ایثارگری تمدید شده است.

هم اکنون در خراسان جنوبی ۳۲ هزار و ۹۱۶ واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در غالب ۱۲۸ اتحادیه صنفی و ۹اتاق اصناف فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • تکمیل پازل امنیت غذایی در دانشگاه/ تولید سالانه ۱۰۰ میلیون بذرهیبریدی در دانشگاه آزاد اصفهان
  • جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی