Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج بازی‌های برگزارشده در روز 25 ژانویه لیگ NBA را مرور کرده‌ایم.

از چهارچوب مسابقات فصل عادی 2020/21 لیگ NBA در روز سه‌شنبه 7 بهمن 9 مسابقه برگزار شد که در مهمترین دیدارها لیکرز، نتس، وریرز و سلتیکس برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

لس آنجلس لیکرز با درخشش فوق‌العاده لبران جیمز موفق شد در اوهایو با نتیجه 115-108 مقابل کلیولند کاوالیرز به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز در این دیدار 46 امتیاز، 8 ریباند و 6 اسیست داشت و فقط در کوارتر چهارم موفق به کسب 21 امتیاز شد. در بیشتر از دو سال اخیر، این نخستین بازی جیمز در اوهایو بود. آنتونی دیویس هم با 17 امتیاز و 10 ریباند به کار خود در این دیدار پایان داد تا رکورد لیکرز در بازی‌های خارج از خانه این فصل 10-0 شود. در ترکیب کوز هم آندره درامند با 25 امتیاز و 17 ریباند بهترین بازیکن بود. اورلاندو مجیک با بازی خوب نیکولا ووچویچ و کول آنتونی توانست در دومین بازی خانگی پیاپی مقابل شارلوت هورنتس به پیروزی برسد و باخت در بازی دیروز را جبران کند. ووچویچ با 28 امتیاز و 12 ریباند سیزدهمین دابل دابل فصل خود را ثبت کرد. درست مثل این بازی، ایندیانا پیسرز با پیروزی 129-114 مقابل تورنتو رپترز، انتقام شکست در بازی دیروز را گرفت. ایندیانا برای این پیروزی به بهترین عملکرد دوران حرفه‌ای مالکولم براگدان با 36 امتیاز و همچنین 7 ریباند و 9 اسیست نیاز داشت.

بوستون سلتیکس بازگشت جیسن تیتم به مسابقات را با پیروزی 119-103 برابر شیکاگو بولز جشن گرفت. جیلن براون و تیتم به ترتیب 26 و 24 امتیاز در این مسابقه به نام خود ثبت کردند و زک لوین هم در شبی که 6 پرتاب سه امتیازی موفق داشت 30 امتیاز آورد. اما در یک بازی مهم دیگر، گلدن استیت وریرز با یک درخشش دیگر از استفن کری موفق شد مینسوتا تیمبرولوز را با نتیجه 130-108 از پیش رو بردارد. استف با هفت پرتاب سه امتیازی موفق 36 امتیاز داشت و اندرو وگینز هم مقابل تیم سابقش 23 امتیاز آورد تا جنگجویان پس از دو باخت پیاپی به پیروزی برسند. در ترکیب مینسوتا هم ملیک بیزلی با 30 امتیاز بهترین بازیکن بود.

بازگشت تیتم به مسابقات پس از یک دوره کرونا و مصدومیت

بروکلین نتس با هر سه ستاره‌اش موفق شد به لطف امتیازات کوین دورنت و جیمز هاردن در کوارتر چهارم بازی برابر میامی هیت با نتیجه 98-85 به پیروزی برسد. دورنت با 20 امتیاز و 13 ریباند و هاردن با 20 امتیاز و 8 اسیست بهترین بازیکنان نتس بودند و کایری اروینگ هم 16 امتیاز داشت.بم آدبایو با 26 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن هیت بود. دالاس موریکس با وجود یک ترپیل دابل دیگر از لوکا دانچیچ، 113-117 برابر میهمانش دنور ناگتس نتیجه را واگذار کرد. لوکا در این مسابقه 35 امتیاز، 11 ریباند و 16 اسیست داشت و برای دنور هم مایکل پورتر جونیور 30 امتیاز آورد.

دیترویت پیستونز قعرنشین مقابل بهترین تیم کنفرانس شرق خرق عادت کرد و در غیاب جوئل امبید، 119-104 فیلادلفیا سونی سیکسرز را شکست داد. دلون رایت با 28 امتیاز، 7 ریباند و 9 اسیست بهترین بازیکن زمین بود. اوکلاهاما سیتی تاندر برای پایان داد به روند سه شکست پیاپی با نتیجه 125-122 پورتلند تریل بلیزرز را از پیش رو برداشت. در غیاب یوسف نرکیچ و سی جی مک‌کالم، سه امتیازی‌های ثانیه‌های پایانی دیمین لیلارد که در این مسابقه 26 امتیاز و 10 اسیست داشت به کار بلیزرز نیامد تا تاندر با 24 امتیاز و 9 ریباند شی گیلجس الکساندر پیروزی را از آن خود کند.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت سکوت رسول پناه شکست؛ آقای گل محمدی، مظلوم نمایی نکن! پپه با همراهی طارمی به رختکن رفت آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت دنیای بی اعتمادی؛ فوتبالیست ها چطور جا به جا می شوند؟ دلیل مشکلات مالی شدید بارسلونا چیست؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی قرار گرفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

والورده یکی از بازیکنان بسیار خوب و درخشان کارلو آنچلوتی در این بازی بود که موفق شد نمایشی خیره کننده را ارائه کند و نقش مهمی را در پیروزی تیمش و صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات ایفا کرد که از چشم کارشناسان یوفا هم دور نماند.

جایزه بهترین بازیکن زمین پس از سوت پایان بازی به این ستاره اروگوئه‌ای اهدا شد و او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «جایزه بهترین بازیکن زمین که به من رسید به همه هم‌تیمی‌هایم تعلق دارد من آن را در رختکن خواهم گذاشت و به همه به خاطر اینکه با تمام وجود در این بازی تلاش کردن تبریک می‌گویم.

مشخصا منچستر سیتی فوتبال بهتری را از ما ارائه کرد اما ما رئال مادرید هستیم. هواداران ما امشب در ورزشگاه واقعا باورنکردنی بودند. من و مجری جوی چمن ورزشگاه نشستیم و از این لحظات لذت بردیم. این بهترین اتفاق در فوتبال است.»

دیگر خبرها

  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری