Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@22:24:03 GMT

آمار باور نکردنی پرسپولیس بعد از فینال آسیا

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۵۰۷۶

آمار باور نکردنی پرسپولیس بعد از فینال آسیا

پرسپولیس بعد از باخت مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در بازی فینال و بازگشت به مسابقات لیگ برتر فقط مقابل شاگردان جواد نکونام و فولاد خوزستان موفق به کسب برتری شدند و در سایر بازی‌ها به نتیجه تساوی و شکست دست پیدا کردند.

پرسپولیس در ابتدا ب مصاف نساجی رفت و مقابل این تیم در زمین ناهموار و بی کیفیت قائمشهر به تساوی یک بر یک رسید، بعد از آن در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن و سپاهان پذیرایی کرد که به نتیجه تساوی رسیدند تا با سه تساوی آماده رویارویی در دربی پایتخت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی در بازی مقابل استقلال هم در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر یک از حریف سنتی پیش بودند، اما در وقت‌های اضافه گل تساوی را دریافت کردند تا چهارمین تساوی پی در پی و ششمین تساوی این تیم رقم بخورد.

پرسپولیس در ادامه به مصاف فولاد رفت و در یک بازی پر برخورد و جنجالی با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید تا بعد از فینال آسیا اولین پیروزی خود را به دست بیاورد. البته در این بازی اگر ساسان انصاری در دقیقه ۹۳ موقعیت تک به تک را خراب نمی‌کرد، شاید پرسپولیس بی برد می‌ماند.

قرمز‌ها دیروز در حالی به مصاف آلومینیوم رفتند که با یک گل زود هنگام نشان از عزم این تیم برای کسب سه امتیاز خبر میداد، اما در ادامه روی دو ضربه ایستگاهی مغلوب شاگردان رسول خطیبی شدند تا اولین شکست این فصل را تجربه کنند.

پرسپولیس بعد از بازی فینال آسیا علیرغم نمایش خوب مقابل استقلال و فولاد، اما در سایر بازی‌ها آن تیم همیشگی نبود البته در بازی دیروز نبود مدافعان میانی این تیم روی عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی خیلی موثر بود و شاید اگر آن‌ها بودند به راحتی اجازه زدن ضربات سر را به بازیکنان آلومینیوم نمی‌دادند. ۳ برد در ۱۰ بازی برای تیمی مثل پرسپولیس آماری عجیب و شکننده و در واقع امیدوارکننده نیست.

 

 

فوتبالی

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در خانه آتالانتا به میدان ‏می‌رود. دیداری در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا. ‏

لیورپول در بازی رفت در آنفیلد به شکلی غیرمنتظره مقابل آتالانتا 3-‌‏0 شکست خورد و فردا شب کاری بسیار دشوار در پیش دارد. آلیسون ‏در نشست خبری پیش از مسابقه گفت برگرداندن چنین نتیجه‌ای ‏مقابل حریفی پرقدرت مثل آتالانتا بسیار دشوار است. ‏

تکرار کامبک تاریخی لیورپول مقابل بارسا؟
ما به جز نتیجه به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. بازی برگشت ما خارج از ‏خانه است و آن بازی برگشت در خانه بود. بازیکنان هم فرق دارند و ‏رقابتها هم هیمنطور. تفاوتها بیشتر از شباهت‌ها است.  ‏

لیورپول به بازگشت و صعود باور دارد؟
همینطور که گفتم در گذشته کارهای بزرگی کرده‌ایم که این را در ‏تاریخ باشگاه می‌بینید. البته که باید باور داشته باشیم ولی معتقدم ‏کار خیلی سختی است. تیم حریف در خانه ما نشان داد چه کیفیتی ‏دارد. هدف ما این است که نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشته ‏باشیم، اشتباهاتی که داشتیم را تکرار نکنیم و ببینیم نتیجه چه ‏می‌شود. ‏

افت ناگهانی لیورپول؟
دو نتیجه بد گرفتیم. نباید اشتباهاتی بکنیم که کار از این بدتر بشود. ‏البته که باخت 3-0 در خانه چیزی نیست که ما بازیکنان لیورپول ‏بتوانیم راحت بپذیریم. اگر دقت بیشتری داشته باشیم هم می‌توانیم ‏دوباره کلین‌شیت کنیم و هم فرصتهای خوبمان را گل کنیم. من ‏مدافعان و مهاجمان تیمم را می‌شناسم و به کیفیت‌شان باور دارم. ‏

دیگر خبرها

  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند