Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیزیوتراپیست خانم و آقا جهت شیفت صبح و عصر فارغ التحصیل متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

تلفن: 09128099959 

 مهلت: ۱۳۹۹/۱۲/۲۵

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس کنترل کیفیت در شرکت بروکس در منطقه آزاد سلفچگان استخدام حسابدار در یک شرکت در تهران استخدام کارشناس فروش و منشی در شرکت یگانه ظروف سپهر در قزوین استخدام کارشناس بازرگانی و کارمند اداری در تهران استخدام مدیر مارکتینگ در یک شرکت دارویی در تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته زنگ خطر برای وضعیت سلامتی کارلوس ته‌وز  به صدا درآمد. اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شد، اگرچه اطرافیان وی تایید کردند که شرایط او بهتر شده و حمله قلبی را به سلامت رد کرده است.

این بازیکن سابق آرژانتینی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا دلیل دردش مشخص شود، نتایج رضایت بخش بود و او امروز چهارشنبه آزمایش های تشخیصی بیشتری را قبل از ترخیص و پیوستن به تمرینات تیمش "ایندیپندینته" انجام خواهد داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «مربی ما، کارلوس ته‌وز، با درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شد. نتیجه آزمایشات رضایت بخش بود. فردا قرار است آزمایش های تکمیلی انجام شود و سپس او مرخص خواهد شد.»

ته‌وز، در 22 آگوست 2023 به عنوان سرمربی ایندیپندنته منصوب شد و با نجات تیم از سقوط توانست عملکردی موفق داشته باشد. تیم او حالا به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز صعود کرده است.

ته‌وز سابقه بازی برای بوکاجونیورز، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و وستهم را در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • قطعی گاز در ارومیه
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی