Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد از نظر شیوع کرونا در همچنان در وضعیت زرد قرار گرفته است.

آقا زاده افزود: هر گونه عادی انگاری با طغیان بیماری و آغاز موج جدید بیماری کرونا در شهرستان منجر خواهد شد و با توجه به وضعیت شهرستان فعالیت‌های اقتصادی شهروندان تحت تاثیر شرایط زرد، نارنجی و قرمز برای اعمال محدویت‌های بیشتر در گروه‌های شغلی متفاوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون می‌تواند سبب کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا ویروس شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت بهداشت و درمان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۵۰ جهادگر در قالب ۳۲ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه نشین این استان فعالیت و خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، احسان آقائی مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۵۰ جهادگر در قالب ۳۲ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه نشین این استان فعالیت و خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۳ در قالب اردوی جهادی عهد خدمت نوروز مشغول خدمات‌رسانی شدند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی بیان کرد: این اردو‌ها در ۲ بخش اردو‌های هجرت در نقاط کمتر برخوردار استان و همچنین اردو‌های حاشیه‌شین شهر‌های استان برگزار شد.

آقائی ادامه داد: امسال با توجه به برنامه‌های متعدد دانشجویان از جمله اردو‌های راهیان نور، انتخابات و برنامه‌های متعدد دیگر و همچنین ماه مبارک رمضان، تقویم اردو‌های جهادی از اواسط اسفند ماه ۱۴۰۲ تا اواسط اردیبهشت ماه ۱۴۰۳برگزار خواهد شد.

مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی افزود: گروه‌های جهادی دانشگاه‌های مرکز استان به صورت متمرکز در دو روستای تازه‌کند نصرت‌آباد و اوغولبیگ شهرستان تکاب از ۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ تا ۱۳ ام این ماه در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و عمرانی مشغول خدمات‌رسانی به مردم منطقه بودند.

آقائی اظهار کرد: همچنین سایر گروه‌های جهادی به صورت مستقل و برخی به صورت قرارگاهی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد.

وی گفت: در این مدت همچنین بیش از ۳۵۰ جهادگر نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ در حاشیه شهر‌های استان فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند.

آقائی افزود: اجرای اردو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی و دامپزشکی) در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی فعالیت‌های گسترده و خدمات‌رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می‌دهد و اردو‌های جهادی و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

دیگر خبرها

  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲
  • یازده هزار مشترک آذربایجان‌غربی، بسیار بدمصرف بودند
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • شناسایی ۱۱ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید
  • فیلم/ وضعیت پمپ بنزین ها در شهرهای آذربایجان غربی