Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه اجرای طرح ملی ایران قوی در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای تقویت برنامه ها و فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد است، گفت: روند صدور مجوز فعالیت ۸ کانون فرهنگی و فرهنگی و هنری جدید در دست اقدام است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری مسجد در مناطق روستایی و شهری استان ایلام فعالیت دارند، یادآور شد: بر اساس سهمیه ایی که از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور مشخص شده است،  تا پایان سال جاری ۴۹ کانون فرهنگی و هنری جدید در استان ایلام تاسیس و راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه در حال حاضر فرایند صدور مجوز ۸ کانون فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در دست اقدام است، ابراز کرد: پرونده های این کانون های فرهنگی و هنری به ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برای اخذ مجوز فعالیت ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه تشکیل پرونده تعدادی دیگر از کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف استان در دست اقدام است، یادآور شد: در حال حاضر تلاش می شود با انجام فرایند تشکیل پرونده تاسیس کانون های فرهنگی و هنری، تا پایان سال جاری بتوانیم زمینه اخذ مجوز فعالیت ۴۹ کانون فرهنگی و هنری جدید التاسیس را در استان ایلام را فراهم کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: تلاش می شود که در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی در استان و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مرکز و همچنین شاخص هایی که برای تاسیس کانون تعریف شده است، زمینه های لازم برای راه اندازی و تاسیس کانون های فرهنگی و هنری جدید در سطح استان ایجاد شود.

 

چراغی پور با بیان اینکه فعالان مسجدی و هیئت امنای مساجد در مناطق روستایی استان می توانند برای ارائه درخواست و تکمیل فرم های مربوطه به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مراجعه و یا تماس حاصل کنند، گفت: کانون های فرهنگی و هنری ظرفیت بسیار  بزرگی در راستای جذب جوانان به مساجد و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری هستند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این استان، ابراز کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی مدیران، رابطان و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای اجرای هر چه بهتر طرح ملی ایران قوی و ثبت فعالیت ها و برنامه های کانون ها در سامانه بچه های مسجد انجام شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خاطرنشان کرد: طرح ملی ایران قوی، در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تلاش می‌کند در راستای تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد، گام بردارد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی فرهنگی و هنری جدید کانون های مساجد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کانون فرهنگی و هنری جدید فرهنگی و هنری جدید طرح ملی ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان