Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:24:06 GMT

سینما «قدس» همدان به پردیس سینمایی تبدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۵۶۵۱

سینما «قدس» همدان به پردیس سینمایی تبدیل می‌شود

ایسنا/همدان مدیر سینماهای مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان از تبدیل سینما قدس همدان به پردیس سینمایی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم پردیس سینمایی همدان برای اکران نوروزی ۱۴۰۰ افتتاح شود.

سعید شرفی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: سالن سینما قدس همدان یک سینمای دو سالنه شامل دو سالن ۴۰۰ و ۵۰ نفره بود و آخرین بازسازی که در این مکان اتفاق افتاده بود، در سال ۸۵ و مصادف با جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به پیشرفت صنعت سینما و تکنولوژی‌های جدید این سالن‌ها به روز نبود، افزود: با این کار دو هدف را دنبال کردیم که شامل استانداردسازی سالن‌ها و تبدیل سینما قدس به پردیس سینمایی چهار سالنه در قالب دو سالن ۲۶۰ نفری و ۱۰۰ نفری و دو سالن ۵۰ نفری بود.

شرفی اضافه کرد: با بازسازی جدید، سطح سینما از حالت تخت به صورت پله‌ای درآمده و فضای سالن انتظار نیز بیشتر شده است و امیدواریم با توجه به شرایط فعلی و تقلیل درآمدهای سینما بتوانیم پردیس سینمایی را در نوروز ۱۴۰۰ افتتاح کنیم.

وی شرح داد: این تغییر و تحولات از طریق مجموعه بهمن سبز حوزه هنری و با درآمدهای داخلی اتفاق می‌افتد و جذب سرمایه از ارگان دیگری نداریم و اگر بودجه کافی برای افتتاح نوروز تأمین نشود در نخستین فرصت که تجهیزات را در اختیار داشته باشیم، آن را افتتاح می‌کنیم.

شرفی درباره استقبال همدانی‌ها از زمان بازگشایی سینماهای همدان هم گفت: از زمانی که وضعیت همدان زرد کرونایی اعلام شد، تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سینماهای همدان رعایت می‌شود و استقبال مردم از سینما رو به رشد بوده و اگر فیلم های خوب اکران شود استقبال بهتر هم خواهد شد اما هنوز رضایت مجموعه به وجود نیامده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سینما قدس سینما پردیس سینمایی کروناویروس همه باهم علیه کرونا اكران پردیس سینمایی دو سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر نگهداری اسلحه توسط فردی در پردیس موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران پلیس امنیت پردیس یک نفر متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل وی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن دستگیری وی یک قبضه سلاح کلت کمری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی پردیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت این افراد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند و مطمئن باشند پلیس این اجازه و فرصت را از اراذل و اوباش سلب خواهد کرد.

کد خبر 6063626

دیگر خبرها

  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟