Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@11:20:49 GMT

ام وی ام ۳۱۵پلاس خودروی مورد پسند خانم‌ها

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۵۸۷۶

ام وی ام ۳۱۵پلاس خودروی مورد پسند خانم‌ها

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مدل، با توجه به سایز و مجهز بودن خودرو به دوربین و سنسور عقب، پارک کردن و پیدا کردن جای پارک به راحتی برای خانم‌ها امکان پذیر شده است. ظرافت طراحی این خودرو به مراتب آنرا از رقبای پا به سن گذاشته اش، زیباتر و جذاب تر کرده است. گیربکس این خودرو از نوع چهار سرعته اتوماتیک است که در ترافیک‌های سنگین و رانندگی‌های شهری، راحتی و  لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات استفاده شده در مدل جدید ۳۱۵  نسبت به سایر رقبا،  به روز تر و کاربردی تر است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فرمان برقی و با طراحی  جدید، کروز کنترل ، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، چراغ اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری خودرو موسوم به ESP ،طراحی کاملا جدید فضای داخلی، تریم دو رنگ، صندلی با طراحی جدید، دوربین و سنسور عقب، سانروف و...    با یک ارزیابی  و مقایسه هاچبک شهری با سایر رقبا می‌توان متوجه شد که این خودرو گزینه جذابی در این بازه قیمتی است که بخصوص خانم‌ها، در بحث طراحی و امکانات علاقه مند به این خودرو می‌شوند.

براساس این گزارش، یکی از معایب هاچبک‌ها حجم و فضای کم صندوق عقب آنها است که جالب است بدانید حجم صندوق عقب ۳۱۵ پلاس ۴۵۰  لیتر است که با تا کرد صندلی‌های ردیف عقب این حجم به ۱۴۵۰ لیتر گنجایش می‌رسد که نسبت به رقبایی نظیر پژو۲۰۷ و هیوندای آی ۲۰ از فضای بار بزرگی بهره مند می شود که در نتیجه خریدهای شهری را برای صاحبان این خودرو به ویژه خانم‌ها راحت تر می‌کند.

پربیننده ترین آغاز فروش کی ام سی K۷ کرمان موتور از امروز +جدول آغاز فروش نقد و اقساط جکJ۴ کرمان موتور از امروز +جزییات ثبت نام ایران خودرو (۵ - ۷ بهمن ماه) جزییات جدید از فروش محصولات جدید گروه بهمن/ پیش‌بینی تولید ۳۵۰۰دستگاه دیگنیتی در سال آینده دنا معمولی چند؟ +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ام وی ام خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد

عباس علی آبادی از بازبینی آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست دوم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است.

به گزارش ایسنا، وی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روند‌ها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودرو‌ها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودرو‌های دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودرو‌های دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودرو‌ها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

دیگر خبرها

  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند
  • شروع فروش ۳ خودروی لوکس از امروز (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند