Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ پرتغال موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم فارنسه بگذرد و با ۳۵ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد. حالا فاصله تیم کونسیسائو با اسپورتینگ صدرنشین با یک بازی بیشتر، یک امتیاز است.

زننده تک گل این مسابقه مهدی طارمی بود. ستاره ایرانی پورتو بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای خود بازگشتی باشکوه داشت و موفق شد گل سه امتیازی و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفتمین گل مهدی بود که به ثمر رسید و باعث شد تا در کنار سرخیو اولیورا بهترین گلزن مدافع عنوان قهرمانی در این فصل شود.

طارمی همچنین موفق شد برای چهارمین بازی متوالی یا گل بزند و یا پاس گل بدهد. او در برابر فامالیکائو ۲ گل به ثمر رساند؛ سپس یک گل وارد دروازه ناسیونال کرد. در ادامه مقابل بنفیکا یک پاس گل داد و نهایتا در همین بازی اخیر بازهم گلزنی کرد تا مشخص شود ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در اوج آمادگی قرار دارد.

جالب است که طارمی در ابتدای فصل شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذاشت و خیلی کم به بازی گرفته می‌شد اما رفته رفته جای خود را در ترکیب اصلی پیدا کرد و در این بین فشار رسانه‌ها و هواداران هم بی‌تاثیر نبود. طارمی به جز جام حذفی، در لیگ درخشش فوق‌العاده‌ای داشته و گل‌ها و پاس گل‌هایش هشت امتیاز را برای پورتو در این فصل به دست آورده که اگر این هشت امتیاز نبود حالا اژدهاها هم امتیاز با براگا در رده پنجم قرار داشت.

طارمی در این فصل مقابل پورتیمیننزه، توندلا، ناسیونال، ویتوریا ستوبال، فامالیکائو، بنفیکا و فارنسه گل زده و پاس گل داده است. برخی از گل‌های مهدی باخت را به برد تبدیل کرده است؛ گاهی اوقات او تیمش را از شکست نجات داده و به تساوی رسانده و گاهی اوقات هم گل‌های او در پیروزی تیمش تاثیر خاصی را نداشته است.

مهدی با این حجم از آمادگی برای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا خط و نشان کشیده است. او تا به اینجا تنها ۲۷ دقیقه در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده اما حالا وضعیتش متفاوت شده است. دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۹ بهمن‌ماه به انجام می‌رسد. تا فرا رسیدن آن مسابقه پنج بازی باقی مانده است.

برچسب‌ها پورتو مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا پورتو مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا اخبار کنکور لیگ قهرمانان اروپا پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو

 مهدی طارمی چهار ماه پس از فاصله گرفتن از ترکیب پورتو در تمام مسابقات داخلی و اروپایی، چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشت و مقابل ویتوریا گیمارش قرار گرفت که شب خاطره‌انگیزی برای او رقم خورد و با گلزنی همراه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • (ویدیو) گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور