Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی در جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور فرمانداران سراسر استان برگزار شد، اظهار کرد: مردم قدردان کادر بهداشت و درمان هستند که نزدیک به یک‌سال بی‌وقفه، فداکارانه خدمت شایانی در حوزه پیشگیری و درمان در مقابله با ویروس کرونا انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از همکاری خوب همه آحاد مردم استان که با درک و فهم والایشان محدودیت‌ها را با صبوری پذیرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم، اضافه کرد: ائمه جمعه و در رأس آن‌ها نماینده محترم ولی فقیه، روحانیون و علمای حوزه‌های علمیه، که در مناسبت‌های مختلف، نهایت همکاری را با ستاد استانی داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

استاندار همدان با اشاره اینکه با تحقیقات میدانی مسئولان، همکاری تیم‌های نظارتی و همچنین برگزاری ۶۰ جلسه ستاد استانی کرونا که به‌صورت هفتگی و فوق‌العاده برگزار شد، و همکاری خوب مردم، روند گسترش ویروس تحت کنترل در آمده است، ادامه داد: از همکاری مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و پذیرش مسئولیت سنگین بازرسی که به‌صورت شبانه روزی نیز انجام گرفت، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

شاهرخی ادامه داد: نیروی انتظامی با فداکاری و ایثار و حضور ارزشمند در اجرای مصوبات ستاد استانی، نقش بسزایی در جهت کنترل گسترش ویروس کرونا ایفا کرد.

وی با بیان اینکه عمده مردم پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را رعایت کردند ،۴ شهرستان استان، همدان، بهار، فامنین و اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارند بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار همدان فعالیت‌ها در شهرستان‌های با وضعیت آبی با رعایت پروتکل‌ها را بلامانع دانست و گفت: همه فعالیت‌ها در شهرستان‌های با وضعیت زرد، طبق شرایط و محدودیت‌هایی که ستاد ملی کرونا اعلام کرده انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت افزایش ابتلاء به کرونا، کلیه محدودیت‌ها با شدت به حالت اولیه بر خواهند گشت‌، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در همه شرایط آبی زرد و یا قرمز برای عموم مردم الزامی است.

استاندار همدان با تشریح مصوبه ستاد کرونا، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرده، امسال در ۲۲ بهمن هیچ‌گونه مراسم و راهپیمایی انجام نخواهد گرفت، بلکه به صورت نمادین و خودرویی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای غربی در زمینه کرونا گفت: در حالی روند کرونا در سراسر کشور روند نزولی دارد، که کشورهای پیشرفته با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند.

شاهرخی با بیان اینکه ویروس کرونا همچنان وجود دارد و رعایت پروتکل‌ها باید تداوم داشته باشد، ادامه داد: رعایت و نظارت بر انجام پروتکل‌های بهداشتی و اعمال قانون متخلفان، باید افزایش پیدا کند تا گسترش ویروس کرونا کنترل شود، اعلام رنگ آبی چهار شهرستان نباید زمینه عادی انگاری شرایط را به وجود آورد.

استاندار همدان با توجه به آمار دانشگاه علوم‌پزشکی استان، گفت: ۵۰ درصد از علت ابتلای به کرونا، به‌خاطر دور همی‌هاست، بنابراین از مردم تقاضا داریم از تشکیل دورهمی‌ها خودداری کنند.

کد خبر 5131421

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان سید سعید شاهرخی ویروس کرونا ویروس کرونا دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه بارش برف شیوع کرونا شهرکرد شیراز شهرستان کرج آلودگی هوا عکس استانها استاندار همدان ویروس کرونا ستاد استانی محدودیت ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر محمدمهدی مجذوبی اظهار داشت: توسعه متوازن و متناسب با ظرفیت شهرستان‌ها در راستای افزایش دسترسی به خدمات درمانی از اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: حضور پزشکان بومی در همدان و جذب نیروهای جدید متخصص و فوق‌تخصص بخش زیادی از کمبودها را رفع کرده و هم اینک همه مراکز درمانی استان همدان دارای متخصص رادیولوژی خانم است.

وی از افزایش بی‌سابقه نیروی متخصص در شهرستان بهار خبر داد و گفت: ۲۸ متخصص در رشته‌های ارتوپدی، قلب و عروق، زنان و زایمان، آسیب‌شناسی، داخلی، عفونی، بیهوشی، پوست، اورولوژی، رادیولوژی، روان‌پزشکی و کودکان در این شهرستان حضور دارند.

دکتر مجذوبی بیان کرد: برای نخستین بار در شهرستان بهار پزشک متخصص ارتوپد جذب شده و خدمات تخصصی ارتوپدی در این شهرستان به مردم ارائه می شود همچنین تعداد نیروهای متخصص در رشته‌های قلب و عروق، اورولوژی و آسیب‌شناسی افزایش چشمگیری داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با وجود فاصله کم شهرستان بهار تا همدان تمام متخصصین در این شهرستان حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی عنوان کرد: ۳۴ نیروی متخصص در شهرستان تویسرکان در رشته‌های مغز و اعصاب، روان شناسی، قلب و عروق، داخلی، عفونی، گوش ،حلق و بینی، کودکان، رادیولژی جراح عمومی به بیماران به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می‌دهند.

دکتر مجذوبی ادامه داد: تا ۲ سال گذشته این شهرستان از متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی، جراح مغز و اعصاب بی بهره بود اما در حال حاضر ظرفیت نیروی متخصص در بیشتر رشته‌ها افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: شهرستان نهاوند هم از پزشکان متخصص برای تمام رشته‌های تخصصی بهره می‌برد و تعداد نیروهای متخصص ارتوپدی از یک به سه نفر در ۲ سال اخیر افزایش داشته است.

وی افزود: هم اینک همه خدمات تخصصی طب فیزیکی و توان‌بخشی، روان‌شناسی، زنان و زایمان، بی‌هوشی، پوست و مسمومیت در ۲ بیمارستان نهاوند به مردم ارائه می‌شود.

مجدوبی بیان کرد: برای نخستین بار در ملایر علاوه بر حضور همه متخصصان در رشته‌های مختلف و ارائه خدمات فوق تخصصی، خدمات تخصصی دندان‌پزشکی دهان و دندان، درمان ریشه، جراح فک و صورت، رادیولوژی پیش بینی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین از انجام خدمات تخصصی ناباروری در ملایر خبر داد و گفت: همه خدمات مربوط به ناباوری، زنان و زایمان و روان شناسی در این مرکز ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های رزن، کبودرآهنگ، فامنین و سایر شهرستان‌های استان هم ظرفیت پزشکان متخصص به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است.

به گفته وی افزایش نیروهای متخصص و حضور متخصصان در شهرستان‌های استان همدان سبب کاهش هزینه درمان، کاهش اتلاف وقت بیماران و افزایش دسترس‌ بیماران به خدمات بهداشت و درمان شده است.

دیگر خبرها

  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران
  • اهتمام بیشتر در اجرای قانون حجاب در محیط‌های عمومی
  • افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان