Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@03:51:10 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۷بهمن ۹۹ +جدول

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۷۸۵۳

ارزش روز پالایشی یکم در ۷بهمن ۹۹ +جدول

قیمت پایانی هر واحد از صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم با احتساب ۸.۷۵ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۸۶ هزار ۸۶۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، واحدهای پالایش یکم امروز ۷ بهمن ماه ۹۹ بعد از چند روز رشد عالی، چندبار صف فروش شد، اما کماکان در بازه مثبت باقی ماند و ۸.۷۵ درصد افزایش قیمت داشت و در مجموع تاکنون حدود ۱۳ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۷بهمن ۹۹ +جدول

شپنا و شتران و شبندر امروز از پرتراکنش‌های بازار بودند و همچنین بیشترین ارزش معاملات بازار را به خود اختصاص دادند. نمادهای شبریز با ۴.۱۵، شپنا ۲.۷۵، شتران با ۲.۶۸ درصد مثبت و تنها نماد شبندر با ۰.۴۸ درصد منفی به کار خود پایان دادند.

ارزش پالایشی یکم ۷ بهمن ماه ۹۹

امروز سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۸.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۶۸۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۶.۴۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۹۹ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران اخبار بورس ریزش بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری صندوق سرمایه صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم پالایش یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۸۲ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۸۲ هزار

کد خبر 846629 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد