Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد انگلیس و زنیت سن‌پترزبورگ به ترتیب متحمل بیشترین خسات و سود در دوران کرونایی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش شرکت حسابرسی جهانی Eloitte بیست باشگاه برتر فوتبال اروپا از نظر اقتصادی تا پایان فصل جاری به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا با خسارت 2 میلیارد یورویی مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سود مالی 20 باشگاه برتر جهان در 20-2019 دوازده درصد نسبت به فصل قبل کاهش یافت که معادل 8.2 میلیارد یورو است. کاهش درآمد حق پخش تلویزیونی (23 درصد) و بلیت‌فروشی (17 درصد) این خسارت هنگفت را تشکیل می‌دهند. بیشترین خسارت را در میان 20 باشگاه ثروتمند جهان منچستریونایتد انگلیس با کاهش درآمد 19 درصدی و از دست دادن 580.4 میلیون یورو متحمل شد. این موضوع به بایرن مونیخ اجازه داد تا با درآمد 634.1 میلیون یورو به رده سوم ثروتمندترین تیم‌های جهان پس از بارسلونا (715.1 میلیون یورو) و رئال مادرید (714.9 میلیون یورو) صعود کند.

شرکت Eloitte در بخشی از گزارش خود آورده است: بدون شک صنعت فوتبال با سخت‌ترین چالش دورانش مواجه شده است. عدم حضور تماشاگران، لغو و تعویق مسابقات، تخفیف حق پخش تلویزیونی و لزوم پاسخگویی به شرکای تجاری تاثیر روشنی در رده‌بندی ثروتمندترین باشگاه‌های جهان داشت.

بر اساس این گزارش؛ در میان 20 تیم متمول جهان فقط 2 تیم موفق به ثبت سود بیشتری شدند. تیم زنیت سن‌پترزبورگ با قرار گرفتن در رده پانزدهم 31 درصد سود مالی سالیانه را ثبت کرد و به رقم 236.5 میلیون یورو رسید. اورتون انگلیس نیز با قرار داشتن در رده هفدهم یک میلیون یورو نسبت به فصل افزایش سود داشت. سود مالی این تیم در فصل اخیر 212 میلیون یورو بود.

لمپارد سکوتش را شکست

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم

سرمربی منچستریونایتد به پیروزی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 4 بر 2 شفیلدیونایتد را شکست دهد و به اولین برد خود در پنج بازی اخیر در این رقابت‌ها برسد، پس از این دیدار گفت: این بازی خوبی برای تماشاگران بود. نکات مثبت بسیاری در بازی‌مان وجود داشت. ما پس از اینکه دو بار در نتیجه عقب افتادیم ، انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی از خود نشان دادیم. بازی ما البته نکات منفی هم داشت و دریافت دو گل اذیتم کرد. با این حال بابت کسب این برد خوشحالم و به راه خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: شفیلدیونایتد در بازی‌های اخیر امتیازات خوبی جمع‌آوری کرده بود، از جمله در بازی مقابل چلسی که این دست بازی‌ها اصلاً آسان نیست. ما در حال باخت بودیم، اما مقاوم بودیم. شما روحیه تیمی را دوباره دیدید. ما می‌توانیم با ناکامی‌ها کنار بیاییم و کار را برای حریفان‌مان سخت کنیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و آرامش خود را حفظ کنیم. تیم بسیار با ثبات بود، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی هم روی دروازه شفیلد خلق کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین در تمجید از هافبک پرتغالی‌اش که در این بازی دو گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: برونو فرناندز در فرم و شکل خیلی خوبی است. او از پستی که در آن بازی می‌کند، خیلی خوشحال است. به نظرم او جایگاهش در تیم را پیدا کرده است. برونو بازیکن خیلی خلاقی است، گلزنی می‌کند، پاس‌گل می‌دهد و در تعویض منطقه بازی بازیکن بسیار مهمی برای ما است. من از عملکرد فرناندز بسیار راضی هستم.

منچستریونایتد با این برد 53 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد